اینوتکس 2022

نیازمند برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات تخصصی در حوزه فناوری هستیم

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد

لیمو HR

مدیرعامل شرکت پست در بازدید از نمایشگاه اینوتکس گفت: باید در کنار نمایشگاه عمومی اینوتکس که در حوزه‌های مختلف و به صورت متمرکز برگزار می شود در طول سال نیز در نمایشگاه های تخصصی و با موضوعات مشخص داشته باشیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست مهمان شرکت های دانش بنیان بود.

محمود لیائی در بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه‌ گفت: امسال نمایشگاه در سطح وسیع تر و با موضوعات بیشتری برگزار شده است که در مقایسه با نمایشگاه هایی که در سال های گذشته برگزار می‌شده رشد قابل توجهی داشته است که قابل تقدیر می باشد.

وی افزود: باید در کنار نمایشگاه عمومی که در حوزه‌های مختلف و به صورت متمرکز برگزار می شود در طول سال نیز در نمایشگاه های تخصصی و با موضوعات مشخص داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پست همچنین با اشاره به امضای تفاهم نامه با یک شرکت دانش بنیان در رویداد امسال گفت: تلاش داریم تا رویدادی دانش بنیان در حوزه های مرتبط با پست در هفته جهانی پست در مهرماه برگزار کنیم و در این راستا پارک فناوری پردیس با توجه به تجربه موفق در برگزاری رویداد اینوتکس می‌تواند کمک کار شرکت پست باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *