اینوتکس 2022

آکادمی زرین، فرصتی برای آموزش های نوین

لیمو HR

در چهارمین روز از رویداد اینوتکس بخش هاب رسانه میزبان آکادمی زرین، از زیر مجموعه های شرکت زرین پال بود. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، مصطفی امیری مدیر عامل زرین پال در آغاز صحبت خود بر اهمیت آموزش و یادگیری مهارت‌های نرم خاطرنشان کرد و گفت: امروز برای تاثیرگذاری بر مناطق محروم و پیشبرد اهداف سازمان های مختلف باید به سمت آموزش مهارت های نرم و خاص برویم امیری در ادامه افزود دلیل اصلی احداث آکادمی آموزشی مسئولیت اجتماعی است که بر دوش تمامی شرکت های بزرگ قرار گرفته.

رحیمی مدیر آکادمی زرین با اشاره به آغاز فعالیت این آکادمی از دی ماه سال ۱۴۰۰ به دوره های پیشروی آکادمی اشاره کرد: مدیریت راه اندازی کسب و کار دوره طراحی رفتار دوره مدیریت بازاریابی محتوایی و انواع ورکشاپ ها از جمله مهمترین دوره های آکادمی زرین است.

سارا نظری از دیگر مدیران منابع انسانی آکادمی زرین با اشاره به اهمیت آموزش در منابع انسانی گفت رسیدن به اهداف سازمانی بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات محیطی و سازمانی به طور موثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارآیی خود بیفزایند.

تهمتن از مدیران آموزشی آکادمی و مسئول برگزاری دوره طراحی رفتار با اشاره به نوپا بودن علم طراحی رفتار، افزود: این علم یک رشته ی میان رشته ای است که بر تغییر تصمیمات افراد در موقعیت های خاص دلادت دارد.

خبری خوش برای ساکنین شهرستانها، امیری در پایان با اشاره به استقبال بی نظیر از دوره ها گفت: برای تسهیل شرکت در دوره ها قصد داریم دوره طراحی رفتار را به صورت آنلاین و غیر حضوری برگذار کنیم تا عزیزان ساکن در شهرستان ها بتوانند به راحتی در دوره ها شرکت کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *