اینوتکس 2022

اسکپتر، برند جهانی حوزه تجهیزات گیمینگ کامپیوتری در ایران

لیمو HR

بنیانگذار برند اسکپتر در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ به معرفی چند محصول جدید خود در حوزه تجهیزات گیمینگ کامپیوتری پرداخت.
به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، شروع کار اسکپتر از شرکت آماتیس بود. شرکت آماتیس از همان ابتدا در زمینه تجارت قطعات گیمینگ فعالیت می کرد و این نیاز برایش به وجود آمد که از این طریق به سمت صنعتی پربازده و نوین حرکت کنند، بدین صورت این پروژه و اسکپتر به وجود آمد.

امیر محمودی بنیانگذار برند اسکپتر در هاب رسانه اینوتکس ۲۰۲۲ در خصوص مسیر خود و چالش های این صنعت گیمینگ صحبت کرد و گفت: «ما در ابتدا نمایندگی این برند را از آمریکا اخذ کردیم که به دلیل اعمال تحریم ها نتوانستیم به این همکاری ادامه دهیم، پس از آن اسکپتر را در ایران به ثبت رساندیم. در دو سال گذشته ما موفق شدیم تا رشد فروش متوسط ۵۷ درصد را کسب کنیم و تنوع محصولات خود را در طی این زمان بسیار بالا بردیم».

امیر محمودی به معرفی سه مانیتور ۲۷ اینچ برند اسکپتر پرداخت و گفت: «یکی از مانیتورهای اسکپتر مدل E27W است که مدل اقتصادی و به صرفه ۲۷ اینچ ما است، قیمت آن حدود ۵ الی ۶ میلیون است، مدل C27 نیز از امکانات خوبی است و سومین مدل اسکپتر که توانسته نیاز طراحان و گیمرها را برآورده کند، مدل E327W ما است».

بنیانگذار برند اسکپتر پس از معرفی محصولات خود به معرفی پلتفرمی اشاره کرد که با نام مسابقات ورزش الکترونیک اسکپتر شناخته می شد، او درباره هدف این پلتفرم گفت: «ما قصد داریم برای گیمرهای کوچک و متوسطی که در ایران کسب درآمد برایشان دشوار است، منجر به درآمدزایی شویم. این پلتفرم از سه طریق برای مشتریان سودآور است، برای ما از این جهت که ما میتوانیم از این پلتفرم در جهت تبلیغات و اسپانسرینگ استفاده کنیم، به گیمر ها نیز کمک می کند بدون هییچ چالشی تامین درآمد داشته باشند و خانواده های ایرانی می توانند کلی مخاطب گیمینگ با کیفیت را در اختیار داشته باشند».

آقای امیر محمودی از تحول یک دهه آینده در صنعت گیمینگ و سرگرمی صحبت کرد و گفت: «ما به دنبال تغییر در دیدگاه خانواده در این صنعت هستیم، چراکه صنعت سودآور و مهمی است».

او تاکید کرد: «محصولاتی که در ایران وجود دارند میان قیمت و کیفیتشان فاصله است، از طرفی محصولات با برند خارجی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند، به همین خاطر ما محصولاتی را به بازار عرضه کردیم که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مطلوبی برخوردار است».

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *