رپرتاژ

نحوه کسب درآمد بالا و فوق العاده از تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین

لیمو HR

در این مقاله در رابطه با چگونگی جذب شاگرد و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین توضیح داده شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی موفق باشید و از تدریس مجازی و آنلاین به درآمد بالا برسید ادامه این مطلب را بخوانید.

با شیوع کرونا تقاضا برای تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین به مقدار زیادی افزایش پیدا کرد. در حال حاضر نیز استفاده از کلاس های مجازی به خوبی جا افتاده است و بسیاری از کلاس های خصوصی و گروهی به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار می گردد. تدریس آنلاین مزایای زیادی دارد و به نسبت کلاس حضوری انعطاف بیشتری هم دارد. دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از کلاس های اینترنتی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از آموزش با کیفیت برخوردار شده و از هر جای ایران و جهان استاد داشته باشند. با توجه به موارد گفته شده، در حال حاضر فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین می تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد. شما به عنوان یک معلم خصوصی موفق وقتی که خودتان را فقط به تدریس خصوصی در منزل محدود نمی کنید و آموزش آنلاین هم جزو خدمات شما است، در چنین شرایطی می توانید از هر جای ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید و بازارکار تدریس خصوصی برای شما محدود به شهر محل سکونت تان نخواهد شد. بنابراین حتما سعی کنید در زمینه تدریس آنلاین اطلاعات خوبی کسب نمائید و در این زمینه به صورت جدی فعالیت داشته باشید.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس اطلاعات خودتان را در سایت تدریس خصوصی www.IranModares.com (بزرگترین مرجع معرفی معلم خصوصی تهران و کل ایران) ثبت نمائید. با ثبت نام در ایران مدرس مشخصات و شماره تماس شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید از هر جای ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. بسیاری از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از سایر کشورها هم جذب شاگرد دارند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آیلتس، عربی، زیست، ادبیات، زبان فرانسه، آلمانی، استاتیک، اتوکد، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، تافل، دروس دانشگاهی، کنکور و …. به صورت آنلاین و مجازی فعال هستند.

مزیت های تدریس خصوصی آنلاین برای کسب درآمد بالا

وقتی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید لازم نیست حتما زمان مشخص و ثابتی در شرکت حضور داشته باشید. خصوصا اگر تدریس آنلاین و مجازی انجام دهید می توانید از منزل یا دفتر کار خودتان برای هر شاگردی از هر جای دنیا تدریس را انجام دهید. در بسیاری از کارهای پاره وقت محدودیت هایی از این دست وجود دارد و برای اینکه بتوانید کار خودتان را حفظ کنید لازم است در زمانهای مشخصی حضور داشته باشید و حتی ساعت کاری مشخصی را باید پر کنید. در کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی وجود دارد و زمان کلاس ها را خودتان با شاگردهایتان هماهنگ می کنید و هر زمان که وقت داشتید می توانید کلاس برگزار نمائید. در ضمن تعداد کلاس هایی که برگزار می کنید هم به خودتان بستگی دارد و می توانید در ماه ۱۰ جلسه و یا ۱۰۰ جلسه کلاس داشته باشید. البته اگر تدریس آنلاین هم انجام دهید مسلما شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتری در انتظار شما خواهد بود.

تدریس آنلاین

انواع روش ها و راهکارهای برگزاری کلاس و تدریس آنلاین

همانطور که گفته شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین و مجازی بهتر است با انواع روش های برگزاری این کلاس ها آشنا باشید. برخی از روشهای تدریس مجازی به این صورت است:

۱- کلاس مجازی یا وب کنفرانس web conference یا جلسات آنلاین ویژه سازمان های بزرگ: این راه، گران‌ترین و زمان‌برترین روشی است که می‌توانید انتخاب کنید.

۲- تدریس مجازی با وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی ویژه مؤسسات متوسط و کوچک: هر چند نرم‌افزارهای مختلفی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارد، اما این روزها غول همه آن‌ها که اکثر مؤسسات از آن استفاده می‌کنند،  Adobe Connect است.

۳- وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی یا جلسات برخط  Online ویژه مؤسسات کوچک و مدرسین: سایت‌هایی در ایران وجود دارند که ادوبی کانکت را بر روی سرور خود نصب کرده‌اند و شما می‌توانید برای برگزاری کلاس، با هزینه‌ی کمتر، از سرورهای آن‌ها کمک بگیرید.

۴- ارزان‌ترین روش برای برگزاری وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی: استفاده از نرم‌افزار Team Viewer و مشابه‌های آن (منبع: pafcoerp.com)

تعدادی از بهترین های نرم افزار کلاس مجازی برای آموزش آنلاین

برای برگزار کلاس آنلاین می توانید از واتساپ و یا اسکایپ هم استفاده نمائید. با استفاده از نرم افزار zoom هم به راحتی می توانید تدریس خصوصی آنلاین داشته باشید. در ادامه تعدادی دیگر از نرم افزارها و اپلیکیشن ها برگزاری کلاس آنلاین معرفی می گردد. Newrow Newrow Smart در لیست بهترین نرم افزار دوره های مجازی برای آموزش آنلاین است که در وبلاگ Newrow منتشر شده است. Vedamo ودامو یک سیستم عامل کلاس انلاین و سیستم مدیریت یادگیری است که برای تدریس آنلاین ساخته شده است. BigBlueButton یکی از اولین ورودی های بازار نرم افزار کلاس مجازی بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله عالی https://teaching.iranmodares.com/article.php?ID=460 که در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی است را مطالعه نمائید. استفاده از نرم افزارهای Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning و … هم برای برگزاری کلاس های مجازی می تواند مفید باشد.

کسب درآمد فوق العاده از تدریس خصوصی

نحوه کسب درآمد فوق العاده از تدریس خصوصی مجازی و آنلاین

برای اینکه درآمد خودتان را از تدریس خصوصی و تدریس مجازی افزایش دهید باید متن تبلیغ خودتان را در ایران مدرس عالی بنویسید. سوابق تدریس و نظرات شاگردهای خودتان را ثبت کنید و فیلم نمونه تدریس هم ارائه نمائید. اگر تبلیغ خودتان را به صورت ویژه در ایران مدرس درج کنید در نهایت بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید تا درآمد شما بیشتر و بیشتر شود. شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید تا دوباره برای دروس دیگر با شما تماس بگیرند و افراد جدیدی را هم معرفی نمایند. به این ترتیب درآمد شما بالا خواهد بود. پیشنهاد می شود روی دروس محدودی متمرکز شوید و برای آن دروس جزو بهترین ها باشید. به این ترتیب قیمت کلاس های مجازی و اینترنتی را خودتان مشخص خواهید کرد.

با علاقه تدریس را انتخاب کنید و دروس پرمتقاضی را تدریس نمائید

برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی خوب پول در بیاورید و پول بسازید در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. بدون علاقه به تدریس شاگردهای شما نتیجه خوبی نمی گیرند و خودتان هم به تدریج این کار را کنار می گذارید. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید هم به درآمد بالا می رسید و هم از کار خودتان لذت می برید. در مرحله بعد باید دروس تدریسی را درست انتخاب کنید. دروسی را انتخاب کنید که متقاضیان بالایی برای کلاس خصوصی دارد. به عنوان مثال ریاضی، فیزیک، زیست شناسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، انواع نرم افزارهای کاربردی، حسابداری و …. مواردی هستند که متقاضیان بالایی دارند. البته برای کلاس خصوصی زمینه ها و دروس پر متقاضی دیگری هم هستند که ممکن است در این بخش ذکر نشده باشد.

جذب شاگرد و پول ساختن عالی از تدریس

انجام روش های متعدد برای جذب شاگرد و پول ساختن عالی از تدریس

برای جذب تعداد شاگردهای بیشتر می توانید از شبکه های اجتماعی هم کمک بگیرید. می توانید در اینستاگرام برای خودتان صفحه ای داشته باشید و یا مثلا در تلگرام یک کانال ایجاد کنید و مطالب درسی قرار دهید و به این ترتیب شاگرد جذب نمائید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی مختلف تماس بگیرید و رزومه خودتان را به آنها بدهید. می توانید برای خودتان سایت و یا وبلاگی داشته باشید و مطالب آموزشی قرار دهید و در ادامه برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید در وبلاگ و یا سایت خودتان در زمینه نحوه یادگیری و آموزش ریاضی مطلب قرار دهید و در ادامه شماره تماس خودتان را برای جذب شاگرد ارائه کنید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس هم می تواند بسیار مفید باشد. نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که چون می خواهید از تدریس آنلاین به درآمد بالا برسید، به هر میزان حضور شما در اینترنت و سایت های معتبر و شبکه های اجتماعی پررنگ تر باشد نهایتا نتیجه بهتری می گیرید. بنابراین با آموزشگاهها هم در ارتباط باشید و تدریس در منزل را هم انجام دهید اما روی معرفی بسیار قوی خودتان در اینترنت هم سرمایه گذاری کنید.

عالی تدریس کنید و روش های خلاقانه جذب شاگرد را هم امتحان نمائید

اگر همین الان فقط یک شاگرد دارید از طریق ایشان هم می توانید شاگردهای بیشتری را جذب کنید. ایمیل همکلاسی های ایشان را بگیرید و به آنها ایمیل بدهید. اگر کانال تلگرامی مشترکی با دوستان خودش دارد از ایشان بخواهید شما را معرفی کند. اگر شاگرد جدیدی را به شما معرفی کرد به ایشان تخفیف بدهید. در نهایت اگر خودتان خیلی خوب تدریس کنید مطمئن باشید حتی اگر از شاگرد خودتان نخواهید خود ایشان شما را به دوستان و آشنایان و …. معرفی خواهد کرد. پس روی نتیجه گرفتن شاگردهایتان و خوب تدریس کردن خودتان کار کنید.

منبع: سایت معلم خصوصی آنلاین و حضوری ایران مدرس

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *