اینوتکس 2022

از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس حمایت می کنیم

فرماندار پردیس مطرح کرد

لیمو HR

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲ در چهارمین و آخرین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ فرماندار پردیس به همراه جمعی از مسئولین فرمانداری برای بازدید از غرفه های دانش بنیان به محل برگزاری نمایشگاه آمد.

ظفر پور ابراهیم ضمن ابراز رضایتمندی و تشکر فراوان از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت خداروشکر امسال هم شاهد برگزاری نمایشگاهی در شأن مردم خوب ایران بودیم.

پورابراهیم با اشاره به قدرت ایران در عرصه های فناوری و علمی گفت: کرونا باعث شد تکنولوژی های پزشکی توسعه بیشتری پیدا کند و امروز ایران یکی از بهترین های آسیا و اول در منطقه باشد. فرماندار پردیس ادامه داد توسعه حوزه دانش‌بنیان در این برهه زمانی بسیار جدی است و امیدواریم مسئولان مانند گذشته در توسعه این پارک، که باعث جهش در آینده پردیس خواهد بود کمک کنند.

پور ابراهیم در پایان با اشاره به چالش‌های پیش روی شرکت ها یادآور شد: فرمانداری پردیس ضمن حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان قرار است به زودی با ارتباطاتی که با بعضی از شرکت ها گرفته بتواند کمکی در حد توان به آنان داشته باشد و این امر مهم یعنی کارآفرینی و نوآوری را برای این افراد تسهیل نماید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *