اخبار صادراتصادراتکسب و کار

کمپ آمازون برگزار می شود

اردوی آموزشی-عملی صادرات و فروش در بزرگ ترین فروشگاه دنیا

درسال گذشته ۳۶% از فروشندگان آمازون، بیش از ۱۰۰ هزار دلار در ماه فروش داشته اند! همین موضوع باعث شده که ما این دوره را طراحی و برگزار کنیم. با توجه به اینکه فروش در وب سایت امازون مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه نیازی به حضور فیزیکی در کشور‌های مقصد نیست و می‌توان عملیات فروش را به صورت آنلاین دنبال کرد افراد بسیار زیادی در سراسر جهان علاقه‌مند به فروش در این پلتفرم شده‌اند. بخشی از این افراد فروش در آمازون را به عنوان شغل دوم برگزیده‌اند و برخی هم به صورت تمام وقت به این امر اشتغال دارند. بسیاری از محصولات در کشور ما هم به صورت بومی تولید می‌شوند و به سهولت امکان فروش و صادرات آن‌ها در بازار‌های اروپا میسر است. به همین خاطر اجوکمپ بعنوان تسهیلگر و حمایت کننده ارائه آموزش‌های مهارت محور در سطح کشور، بوت کمپ صادرات و فروش محصولات در بزرگترین خرده فروشی اروپا (amazon) را برای علاقه مندان به صادرات و کسانی که جویای درآمد ارزی هستند فراهم کرده است.

امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه برای پرداخت شهریه دوره تجارت با آمازون نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

معرفی کارگاه آموزش تجارت در آمازون (بزرگترین فروشگاه دنیا )

آمازون بزرگترین خرده فروشی در سراسر جهان است که بیش از ۳۰۰ میلیون مشتری از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۷۰ میلیارد دلار درآمد کسب نموده که از این مجموع ۶۰% فروشندگان آن را اشخاص ثالث (افرادی به جز خود آمازون) تشکیل داده‌اند. جالب است بدانید که بیش از ۲۰۰.۰۰۰ فروشنده آمازون در سال ۲۰۱۹ درآمدی بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دلار از طریق فروش محصولات خود در این فروشگاه کسب نموده‌اند!!!

در حال حاضر آمازون طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات را برای فروش عرضه می‌کند که با توجه به ما به التفاوت قیمت تمام شده کالاها در کشور ما نسبت به سایر کشورهای جهان، بسیاری از این محصولات جذابیت بسیاری برای فرش در این پلتفرم دارند.

اما انچه ضامن موفقیت و دستیابی به فروش پایدار در این فروشگاه می‌باشد، آشنایی با روند‌های اجرای فعالیت صادرات است. در این دوره بوت کمپ ما در کنار شما هستیم تا تمام اقدامات لازم برای صادرات و فروش محصولاتو تجارت در آمازون را بیاموزید و در آن ماهر شوید. ما در این دوره از آشنایی با تجارت در آمازون شروع می‌کنیم و در ادامه روش‌های تحقیق بازار و بررسی محصول مناسب و درآمد ارزی را با هم طی می‌کنیم تا در گام بعدی مجوز‌ها و روش‌های مناسب برای صادرات محصول را جویا شویم و در نهایت روش تعریف محصول، تبلیغات و افزایش فروش در آمازون را مرور خواهیم کرد.

با توجه به تجربه تیم ما در ثبت و توسعه چند برند در اروپا و دستیابی به فروش مناسب در چند محصول منتخب، این اطمینان را به شما می‌دهیم که در انتهای این دوره شما آماده صادرات محصولات خودتون خواهید بود. برای اینکه دغدغه‌‌های مربوط به امور مالی، مالیاتی و پیگیری‌های مربوط به فروش در کشورهای اروپایی هم برای شما برطرف شود، همکاران ما در دفتر آلمان در کنار شما هستند و کلیه امور مربوط به صادرات و پیگیری کالاهای شما رو انجام خواهند داد.

در طول دوره هم ضمن ارائه مشاوره های عملی در خصوص محصولات مورد نظر شما از طریق گروه تلگرامی اختصاصی، فایل های کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد و در ادامه نیز پس از پایان دوره امکان استفاده از خدمات پشتیبانی ما برای توسعه کسب و کار صادراتی شما فراهم است.

نکته مهم در ارائه این دوره آموزشی

با حمایت ویژه بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در انتهای دوره امکان بهره‌مندی کسب و کار‌های منتخب از تسهیلات حمایتی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان برای صادرات محصولاتشان فراهم گردیده است.

مخاطبین دوره

اگر شما در یکی از گروه‌های زیر قرار دارید پیشنهاد می‌کنیم که در این دوره شرکت کنید:

صاحبان کسب و کارهای خانگی و تولیدی خرد که محصولات با کیفیت تولید می‌کنند و به صورت خرده فروشی در فروشگاه های آنلاین، اینستاگرام یا فروشگاه‌های فیزیکی به فروش می رسانند. شرکت ها و کارخانه های تولیدی که خط تولید محصولات با کیفیت دارند و علاقه‌مند به توسعه بازار خود هستند.

افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کشور‌های دیگر دارند و علاقه‌مند هستند که به سرعت بتوانند کسب و کار خود را در کشور مقصد راه اندازی نمایند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه که توانمندی تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان را دارند و یا در شهر محل سکونت خود کارگاه های تولیدی جهت تامین محصول و صادرات آن را می‌شناسند.

فعالین حوزه کسب و کار، شتابدهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری که علاقه‌مند به یادگیری فرآیند صادرات هستند تا شرکت‌ها و محصولات تحت حمایت خود را برای این امر اماده نمایند.

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جانبی در کنار شغل اصلی خود دارند تا ضمن حفظ ارزش سرمایه شخصی، درآمد مناسبی هم کسب کنند و زمان کاری هم در اختیار خودشان باشد.

خدماتی که در طول دوره آموزش فروش در آمازون دریافت می‌کنید:

  • ۲۴ ساعت کارگاه آموزش و منتورینگ در ۶ هفته روز های پنجشنبه (یک جلسه ۴ ساعته به صورت هفتگی)
  • مشاوره و بررسی محصولات صادراتی کارگاه به صورت عملی با استفاده از محصولات کسب و کارهای شرکت کننده در کارگاه و معرفی
  • محصولات و حوزه‌های برتر صادراتی شناسایی شده توسط تیم ارمغان
  • تعامل و ارتباط موثر و دائم با منتور، مشاوران و تیم پشتیبانی ارمغان از طریق گروه تلگرامی ویژه دوره و در دسترس بودن منتور و
  • پشتیبانان جهت رفع اشکال و ارزیابی منظم هفتگی جهت دستیابی به توانمندی صادراتی در انتهای دوره
  • آموزش پروژه محور و انجام پروژه‌های واقعی در طول دوره: بررسی و تحقیقات بازار یک محصول، محاسبه شرایط و هزینه‌های صادراتی، طراحی و تدوین صفحه اختصاصی، استراتژی ورود به بازار و تبلیغات برای محصول
  • در این دوره تعدادی مستندات مرتبط با فروش و صادرات به اروپا به شرکت کنندگاه ارائه می‌شود به همراه فایل اکسل استاندارد محاسبات طرح کسب وکار صادرات محصولات به ارزش ۵۰۰ یورو

در انتهای کارگاه آموزش فروش در آمازون شما قادر خواهید بود:

  1. محصول یا محصولات مد نظر خود جهت صادرات را به طور کامل ارزیابی و بررسی نمائید تا محصول مناسب جهت صادرات را انتخاب کنید
  2. هزینه‌ها و مجوزهای لازم برای صادرات محصول خود به اروپا محاسبه و بررسی نمایید.
  3. طراحی مناسب و مطلوب محصول خود را مطابق با بهترین محصولات موجود در بازار به انجام رسانید.
  4. طراحی صفحه فروش محصول خود و تدوین محتوای جذاب و مناسب برای جلب مخاطب را به انجام برسانید.
  5. برنامه تبلیغاتی و استراتژی ورود به بازار و تبلیغات محصول خود را معین نمایید.
  6. کسب و کار صادراتی خود را با حمایت بنیاد برکت آغاز کنید و در فرآیند اجرای صادرات نیز در صورت نیاز می‌توانید از خدمات متنوع ما بهره‌مند شوید.

قوانین و مقررات آموزشی آمازون کمپ

۱. مدت زمان دوره ۲۴ ساعت و بر همین اساس تعداد ساعات آموزش در هفته ۴ ساعت می‌باشد. کارآموزان می‌بایست حداقل به تعداد ساعات آموزش در هفته، به انجام تمرینات و فعالیت‌ها در منزل زمان اختصاص دهند. به‌طور مثال اگر ۱۸ ساعت در هفته به آموزش و رفع اشکال اختصاص دارد، کارآموزان باید حداقل ۱۸ تا ۲۵ ساعت دیگر به تمرین و انجام پروژه‌ها بپردازند و در مجموع حداقل ۴۰ ساعت از زمان خود را در هفته به بوت‌کمپ اختصاص دهند.

۲. فرصت رفع اشکال و تعامل با منتور و پشتیبان در طول دوره برای کارآموزان فراهم می‌باشد. همچنین فعالیت‌های کارآموزان دائماً توسط تیم اجرایی ارمغان، منتور و تیم پشتیبانی بررسی و در صورت نیاز برای ایشان فعالیت اضافه بر سازمان تعریف خواهد شد.

۳. روند انجام پروژه‌ها از طرف تیم پشتیبانی ارمغان دائماً بررسی و ارزیابی می‌شود. همچنین ارزیابی دوره‌ای از لحاظ فنی توسط منتور و پشتیبان انجام خواهند شد؛ در صورتی‌که روند ارزیابی‌ها قابل قبول نباشد، ارمغان می‌تواند از ادامه حضور کارآموز در بوت‌کمپ جلوگیری نماید.

۴. حضور افراد در تمامی برنامه‌های بوت‌کمپ الزامی است. در صورت غیبت بیش از اندازه که بر روی سطح فنی و دانشی کارآموز تاثیر بگذارد، ارمغان می‌تواند ادامه همکاری با کارآموز را ملغی نماید.

۵. در صورت تخلف کارآموز از قوانین و مقررات تعیین شده، ارمغان می‌تواند از ادامه حضور کارآموز در بوت‌کمپ جلوگیری نماید. در صورت احراز تخلف کارآموز و قطع همکاری با ایشان، مطالبات مالی موسسه تا زمان قطع همکاری به تناسب مدت زمان برگزار شده از کل مبلغ قرارداد، تسویه می‏‌شود و پیش‌پرداخت اخذ شده مسترد نمی‌گردد. با توجه به نوع تخلف، موسسه حق جبران خسارات و زیان‌های وارده توسط کارآموز را از محل تضمین، برای خود محفوظ داشته است.

۶. پس از شروع بوت کمپ تجارت در آمازون در صورت انصراف کارآموزان، کل شهریه دوره توسط ارمغان اخذ گردیده و هزینه‌ای به کارآموز مسترد نخواهد گردید.

شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات صندوق توسعه سریع کارآفرینی ستارگان

۱ـ صندوق پژوهش و فناوری توسعه سریع کارآفرینی ستارگان به عنوان کارگزار مالی بوت‌کمپ اجرایی اجوکمپ (موسسه دانش بنیان برکت) است و تمام فرآیندهای مالی کارآموزان در طی بوت‌کمپ توسط صندوق ستارگان صورت می‌گیرد.

۲ـ کارآموزانی که توسط مجری آموزشی بوت‌کمپ در مرحله‌ی استعدادسنجی آموزشی موفق به کسب امتیاز قابل‌قبول شده‌اند، در صورتی که تمایل به استفاده از تسهیلات مالی اجوکمپ را داشته باشند، می‌بایست توسط صندوق ستارگان اعتبارسنجی مالی شوند. اعتبارسنجی کارآموزان در سامانه اعتبارسنجی www.ics24.ir انجام می‌شود. کارآموزان می‌بایست با مراجعه به این سامانه فرآیند اعتبارسنجی را به صورت کامل انجام دهند. هزینه اعتبارسنجی در سامانه به عهده کارآموز است.

۳ـ کارآموزان می‎بایست فایل نتیجه اعتبارسنجی مالی خود را بعد دریافت از سامانه www.ics24.ir به همراه تصویر اسناد و مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، آدرس محل سکونت) خود و ضامن را به شماره ۰۹۳۶۳۳۶۷۸۱۳ و یا به ایمیل stars.rtf@gmail.com ارسال نمایند.

۴ـ کارآموزانی که از تسهیلات اجوکمپ برای شرکت در دوره استفاده می‌کنند، موظف هستند به عنوان تضمین دریافت تسهیلات دو فقره چک صیادی به ارزش ۱۳۰% درصد مبلغ کل تسهیلات را از جانب خود و ضامن به همراه گواهی امضاء ایشان به صندوق ستارگان ارائه و تسلیم نمایند.

۵ـ صندوق ستارگان تسهیلات دوره اجوکمپ را با کارمزد ۴ درصد به صورت قرض‌الحسنه در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد. هزینه کارمزد تسهیلات توسط صندوق محاسبه و همزمان با انعقاد قرارداد تسهیلات دریافت می‌گردد.

۶ـ پس از ارسال چک‌های تضمین، واریز کارمزد و ارائه تصویر مدارک هویتی ضامن و کارآموز، قرارداد اعطای تسهیلات تنظیم و منعقد می‌گردد. و پس از عقد قرارداد مبلغ تسهیلات واریز خواهد شد.

۷ـ در صورت دیرکرد کارآموز در پرداخت اقساط تسهیلات، صندوق ستارگان به عنوان کارگزار مالی دوره ابتدا به ایشان تذکر می‌دهد و در صورت عدم پرداخت معوقات، صندوق ستارگان از محل تضامین دریافتی از کارآموز از طریق مراجع قضایی، اقدام به وصول معوقات و مطالبات خود می‌نماید.‌

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
منبع
اجوکمپ
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *