اخبار استارتاپی

فراخوان شرکت در بوتکمپ تخصصی هوش مصنوعی (Edge Of AI)

لیمو HR

بوتکمپ تخصصی هوش مصنوعی (Edge Of AI)، با هدف ترویج و رشد  نوآوری با محوریت هوش مصنوعی و با شعار حرکت در لبه دانش توسط پارک فناوری پردیس و با همکاری آکادمی امکان برای انتقال تجارب واقعی متخصصان تراز اول هوش مصنوعی، میزبان عموم دانشجویان، فارغ التحصیلان، افراد جویای­کار و علاقه‌مند به این حوزه است. علاقه­مندان جهت ثبت­ نام می­توانند تا تاریخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۱ به آدرس Edgeof.ir/ai/  مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۰۹ و ۲۴۲۰۷۴۸-۰۹۰۱ تماس حاصل نمایند.

هدف از این بوتکمپ، رفع نیاز مخاطب به مهارت‌های تئوری و کاربردی و تجربه حل چالش‌های موجود در صنعت و همچنین کمک به تیم‌های نوپا جهت گسترش فعالیت‌های خود در حوزه هوش مصنوعی با رویکردی نو در رفع نیاز صنایع بزرگ با بهره ­مندی از راهکارهای هوش مصنوعی است. خروجی این بوتکمپ، تیم­ ها و افراد توانمند برای ورود به مرحله اشتغال در این صنایع، ایجاد تیم‌های فنی و راه‌اندازی استارتاپ­ های مرتبط با حوزه هوش­ مصنوعی می‌باشد.

مزایای حضور در دوره:

  • آموزش مهارت­ های کلیدی در حوزه هوش مصنوعی
  • حضور در کارگاه ­ها و سمینارهای مهارت­ های نرم مورد نیاز برای کارآفرینی و اشتغال
  • معرفی به شرکت‌های دانش‌بنیان و معتبر جهت اشتغال منطبق با مهارت‌ها
  • دریافت گواهی‌نامه معتبر برای تائید مهارت‌های کسب‌شده

در این دوره، شرکت کنندگان با برنامه­­ نویسی به زبان پایتون و مفاهیم اساسی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، پردازش تصویر و ابزارهای توسعه محصول آشنا خواهند­ شد و در طول اجرای بوتکمپ برای آشنایی شرکت­ کنندگان با تجارب واقعی متخصصان حوزه هوش مصنوعی و کسب وکار، چندین وبینار و رویداد با حضور مدرسان و اساتید مطرح و صاحب­ نظر این حوزه برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه بوتکمپ همزمان با نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ضمن دریافت گواهینامه برگزار، و نفرات برتر به شرکت­ها و کسب وکارهای حاضر در بوتکمپ جهت کارآموزی و استخدام معرفی خواهند شد. لازم به ذکر است افراد حاضر در این دوره می­توانند برای شرکت در مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران iAAA با تخفیف حداقل ۵۰% ثبت نام نمایند.

علاقه­ مندان برای شرکت در این بوت کمپ تخصصی می­توانند تا تاریخ ۳۰آبان، برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این دوره به آدرسEdgeof.ir/ai/  مراجعه نمایند. شماره ‌تماس ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۰۹ و یا واتساپ ۲۴۲۰۷۴۸-۰۹۰۱ نیز پاسخگو سوالات علاقه­ مندان خواهد بود.

بوتکمپ تخصصی هوش مصنوعی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *