اخبار استارتاپی

هفدهمین فراخوان عضویت در مراکز رشد پارک فناوری پردیس تمدید شد

فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

لیمو HR

هفدهمین دوره «فراخوان مسیر» جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا ۳۰ آذرماه تمدید شد. تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، سلامت و تجهیزات پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی و فناوری اطلاعات، بازی و بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن)، می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری، نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار را در سایت پارک فناوری پردیس ثبت کنند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی پارک فناوری پردیس با نام «کوآپ» مستقر می‌شوند و در طی این مدت دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی مدیریت و تجاری سازی کسب و کار و عملیاتی کردن آن‌ها در میدان عمل است، برای آنها برگزار می شود.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد.

در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌ شود تا طرح‌ها از جنبه‌های پتاسیل بازار و امکان توسعه فنی مورد بررسی قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار را فرا می‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ «داوری نهایی» از طرح کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، به عضویت مرکز رشد درخواهند آمد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *