رپرتاژ

رشد چشمگیر کسب و کار با خدمات سئو و گوگل ادز سپنتا مارکتینگ

لیمو HR

امروزه در فضای آنلاین بستری فراهم شده‌است تا تمام مردم بتوانند برای برآورده کردن نیاز‌های خود، به‌راحتی اقدام کنند، به همین خاطر کسب‌وکار‌های مختلف برای معرفی خود و فروش بیشتر محصولات و خدمات، سعی دارند در این فضا جایگاه مناسبی پیدا کنند. خدمات سئو ازجمله اقداماتی است که صاحبان کسب‌وکار‌های مختلف می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

با توجه به این‌که روزانه تعداد زیادی جستجو در گوگل انجام می‌شود، قرارگیری وب‌سایت یک کسب‌وکار در صفحات اول، می‌تواند موجب رشد و پیشرفت آن شود. تبلیغ در گوگل و بهینه‌سازی سایت، راه‌هایی برای دستیابی به موفقیت بیشتر هستند که در ادامهٔ مطلب ما قصد داریم توضیحاتی در این مورد خدمت شما ارائه کنیم.

استفاده از خدمات سئو برای رشد و پیشرفت کسب‌وکار

سئو یا بهینه‌سازی سایت یعنی این‌که بتوانید محتوای سایت را به‌گونه‌ای مرتبط با الگوریتم‌های موردنظر گوگل آماده کنید. همان‌طور که می‌دانید، همهٔ ما معمولاً از بین نتایج جستجوی خود در گوگل، چند مورد اول را انتخاب می‌کنیم، بنابراین قرارگیری وب‌سایت کسب‌وکار شما در صفحهٔ اول می‌تواند تا حد زیادی به پیشرفت شما کمک کند.

اما چگونه یک وب‌سایت در صفحات اولیه نمایش داده می‌شود؟ سئو یکی از راه‌هایی است که با رعایت یک‌سری نکات، موجب بالا رفتن امتیاز آن سایت در گوگل خواهد شد. با بهینه‌سازی محتوا و به‌کاربردن الگوریتم‌های مختلف، گوگل سایت شما را برای جستجو‌های مرتبط مناسب می‌داند و آن را به کاربران نشان می‌دهد.

گوگل با توجه به محتوای سایت شما، رتبه‌ای را به آن اختصاص می‌دهد. هر چقدر این محتوا بهینه‌تر باشد و الگوریتم‌های مد نظر گوگل در آن‌ها رعایت شود، رتبهٔ دریافتی سایت هم بالاتر است. موارد مختلفی در سایت مانند استفاده از کلمات کلیدی متناسب، مناسب‌سازی برای تلفن‌های همراه، بالا بودن سطح کیفیت محتوای تولیدشده، میزان امنیت و بسیاری موارد دیگر، همگی در دریافت امتیاز بیشتر از گوگل نقش دارند.

استفاده از خدمات سئو باعث می‌شود که توجهٔ کاربران بیشتری به سایت شما جلب شود و با این شرایط، امکان پیشرفت شما و رشد کسب‌وکارتان هم افزایش پیدا می‌کند. سئو مزایای بسیاری دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هزینه‌ٔ پایین‌تر

با وجود این‌که روش‌های متنوعی برای بازاریابی و تبلیغ وجود دارد، اما بهینه‌سازی و سئو سایت به خاطر هزینه‌های پایین‌تر می‌تواند گزینهٔ مناسب‌تری باشد. ممکن است صاحبان یک کسب‌وکار برای بازاریابی و انجام تبلیغات، آگهی تلویزیونی سفارش دهند و هزینه‌های زیادی بابت آن بپردازند. اما در مقابل، هزینه‌های شرکت خدمات سئو سایت برای آن‌ها بسیار به‌صرفه‌تر است.

  • بالابردن سطح اطمینان مشتریان

یکی دیگر از مزایای خدمات سئو این است که کاربران با تماشای یک سایت در نتایج اولیهٔ گوگل، اطمینان بیشتری به کیفیت و کارایی آن خواهند کرد.

  • دریافت نتایج بهتر

با توجه به این‌که هزینه‌های انجام‌شده برای سئو سایت پایین است، با جلب نظر مشتریان و بالا رفتن میزان فروش، سود قابل توجهی به‌دست می‌آید که موجب رشد کسب‌وکار شما خواهد شد.

  • جذب مشتری

با جلب توجهٔ مشتریان به وب‌سایت کسب‌وکارتان و یک بار استفاده از خدمات یا محصولات شما، این امکان وجود دارد که برای دفعات بعدی هم سایت شما مورد انتخاب آن‌ها قرار گیرد.

بهره‌مندی از تبلیغات در گوگل

علاوه‌بر خدمات سئو، یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به‌راحتی برای سایت خود در فضای اینترنتی تبلیغ کرد و محبوبیت کسب‌وکار خود را افزایش داد، تبلیغ در گوگل است. همان‌طور که می‌دانید، با در دست داشتن تلفن‌های هوشمند، امروزه همهٔ افراد به‌راحتی در اینترنت به جستجو می‌پردازند و وب‌سایت‌های بسیاری را مشاهده می‌کنند. اما همان‌گونه که اشاره کردیم، به‌طور معمول سایت‌هایی که در ابتدای صفحه نمایش داده می‌شوند، بیشتر مورد انتخاب قرار می‌گیرند.

گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی است که شرایطی را برای کسب‌وکار‌های مختلف مهیا می‌کند تا بتوانند محصولات و خدماتشان را به مخاطبان معرفی کنند. در این نوع تبلیغ لازم نیست شرکت خدمات سئو الگوریتم‌هایی را برای بالا بردن سطح سایت در گوگل به‌کار ببرد، در اینجا صاحبان سایت باید هزینه‌هایی را بپردازند تا سایت آن‌ها جزو چند سایت اولی باشد که در گوگل نشان داده می‌شود.

البته باید بدانید تا زمانی که کاربران بر روی تبلیغات شما در گوگل که در کنار آن‌ها AD قرار داده شده‌است کلیکی نکرده باشند، هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. با توجه به این موضوع، چنین بازاریابی‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه است و علاوه‌بر آن، سبب می‌شود که در رشد و توسعهٔ کسب‌وکار خود موفق باشید.

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

با وجود این‌که تبلیغات در گوگل و بهینه‌سازی و سئو سایت نقش بسیار مهمی در پیشرفت و رشد کسب‌وکار شما دارند، اما نباید فراموش کنید که این اقدامات باید توسط افراد خبره انجام شود تا بتواند نتیجه‌بخش باشد. بهترین شرکت‌ها در این زمینه مانند شرکت سپنتا از یک‌سری ویژگی‌ها برخوردارند که آن‌ها را به یک گزینهٔ مناسب برای انتخاب تبدیل می‌کنند. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را نام می‌بریم:

  • یکی از ویژگی‌های بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، ارائه خدمات صادقانه و انجام اقدامات با توضیحاتی واضح و روشن برای صاحبان کسب‌وکار است.
  • از دیگر ویژگی‌های این شرکت‌ها، در جریان قرار دادن مشتریان خود از تمام جزئیات کار را می‌توان نام برد. آن‌ها مرتباً گزارش‌هایی را درمورد روند کار ارائه می‌دهند.
  • پشتیبانی قوی یک شرکت هم از بهترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. یک شرکت خدمات SEO در پاسخ به سؤالات شما باید جواب‌گو باشد و به بررسی موضوعات پیش‌آمده بپردازد.
  • از موارد مهم در انتخاب بهترین شرکت، اعتبار و سابقهٔ آن است که می‌تواند دلیلی بر توانایی و قابلیت بالای آن شرکت باشد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم توضیحاتی دربارهٔ خدمات سئو و تبلیغات در گوگل به شما ارائه کنیم و تأثیر آن‌ها را بر رشد کسب‌وکار‌های مختلف بررسی کنیم. شما با استفاده از این موارد، می‌توانید در دنیای رقابتی حرفهٔ خود، به موفقیت بیشتری دست یابید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *