رپرتاژ

معرفی دوره تخصصی اسکرام

اسکرام یک چارچوب چابک برای اجرای پروژه‌های پیچیده است. این رویکرد در ابتدا در حوزه توسعه نرم‌افزار مورد استفاده قرار گرفت، ولی پس از گذشت زمان به اثبات رسید که آن را می‌توان در مدیریت هر پروژه پیچیده‌ای به کار بست. اسکرام یکی از چارچوب‌هایی است که در مدیریت پروژه چابک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به تیم‌ها کمک می‌کند تا مسائل پیچیده و سخت را راحت‌تر برطرف کنند.

مدیریت پروژه را می‌توان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های شناخته شده در قرن ۲۱ به حساب آورد. پیشرفت و دستیابی به خروجی مطمئن و مطابق انتظار در یک پروژه فنی، به فرایندی که مدیر پروژه در جریان کار طی می‌کند بستگی دارد. از طرفی برنامه‌ریزی و پیگیری امور نیز در این مسیر بسیار مهم است.

امروزه در صنایع مختلف تقاضا برای جذب و استخدام مدیر پروژه یا اسکرام مستر بسیار بالا است و بسته به نیاز این شرکت‌ها، بازه دستمزد نیز متغیر است.

دوره تخصصی مدیریت پروژه چابک با تمرکز بر اسکرام / Scrum که توسط باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر برگزار می‌شود، با یک هدف مشخص برای رساندن شما به سطحی که بتوانید به عنوان اسکرام مستر وارد بازار کار شوید طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره، کوتاه بودن مدت زمان آموزش آن است. در فرایند طراحی دوره، به فاکتور زمان بسیار پرداخته شده است تا دوره تخصصی مدیریت پروژه چابک با تمرکز بر اسکرام، در بهینه‌ترین مدت زمان ممکن برگزار شود.

اساتید این دوره جزو حرفه‌ای‌ترین متخصصان هستند و هر کدام در طول برگزاری، از تجربیات مهم و مفید خود در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند و از آن جایی که مدیریت پروژه چابک حوزه‌ای است که نیاز به تجربه دارد، این انتقال تجربه کمک می‌کند تا در مواقع ضروری و مهم، تصمیم‌هایی صحیحی گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اختصاصی دوره مدیریت پروژه چابک با تمرکز بر اسکرام مراجعه کنید و با استفاده از کد تخفیف ۲۰% ویژه مخاطبین اکوموتیو با کد ECO، ثبت نام کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *