اخبار هوش مصنوعی

مایکروسافت حالا به کاربران اجازه می‌دهد شخصیت چت‌بات بینگ را تغییر دهند

کاربران حالا می‌توانند یکی از شخصیت‌های خلاق، دقیق و متعادل را برای گفت‌وگو با بینگ جدید انتخاب کنند.

مایکروسافت ویژگی جدیدی را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد شخصیت یا لحن آن را تغییر دهند. درحال‌حاضر سه حالت برای این چت‌بات در اختیار کاربران قرار دارد: Creative یا خلاق، Balanced یا متعادل و Precise یا دقیق.

همانطور که می‌توان از روی اسم شخصیت‌ها حدس زد، در حالت Creative با پاسخ‌های خلاقانه‌، اصیل و حتی خیالی روبه‌رو هستیم. در حالت دقیق اما پاسخ‌های دقیق‌تر، واقعی‌تر و خلاصه‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت چت‌بات را در حالت پیش‌فرض روی شخصیت متعادل قرار داده است، با این امید که در جواب‌ها تعادلی میان خلاقیت و دقت وجود داشته باشد. این شخصیت‌ها هم‌اکنون در اختیار تمام کاربران بینگ جدید قرار گرفته و ظاهراً ۹۰ درصد آن‌ها همین حالا به شخصیت‌های جدید دسترسی دارند. البته همانطور که می‌دانید، بینگ جدید در اختیار همه کاربران قرار نگرفته است و آن‌ها را برای دسترسی سریع‌تر به آن ثبت‌نام کرده‌اند، مایکروسافت چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

کاهش نگرانی‌های مایکروسافت درباره چت‌بات بینگ با شخصیت‌های جدید

در روزهایی اولیه‌ای که بینگ جدید در اختیار کاربران قرار گرفت، کاربران بعضاً با پاسخ‌های عجیبی روبه‌رو شدند و برای مثال این ابزار مایکروسافت یکی از خبرنگاران را با هیتلر مقایسه کرد. همین موارد باعث شد تا ردموندی‌ها تصمیم به محدودکردن عملکرد این چت‌بات بگیرد. اما ظاهراً با شخصیت‌های جدید، این شرکت نگرانی‌های کمتری درباره چنین واکنش‌هایی از بینگ جدید دارد.

چت‌بات مایکروسافت بینگ

مایکروسافت با محدودیت‌ها می‌خواست مانع از چت‌های طولانی با بینگ جدید شود، اما این محدودیت‌ها باعث شد این چت‌بات در برخی مواقع نتواند با کاربران صحبت کند. هرچند ردموندی‌ها چند روز پیش با انتشار به‌روزرسانی، عملکرد آن را بهبود دادند.

اما حالا نه‌تنها کاربران می‌توانند با چت‌بات مایکروسافت صحبت کنند، بلکه امکان امتحان‌کردن شخصیت‌های مختلف هم در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

مایکروسافت می‌خواهد کاربران تا جای ممکن با بینگ جدید کاربران کنند و به همین دلیل اخیراً با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز ۱۱، آیکون بینگ چت را به تسکبار اضافه کرد. علاوه‌براین، بینگ جدید به برنامه اسکایپ هم اضافه شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *