اخبار بازاریابی و تبلیغات

نرخ تبدیل بهتر تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر نسبت به تبلیغات ویدیویی کوتاه

پلتفرم مارکتینگ Liftoff در گزارش جدیدی که منتشر کرده است به این نتیجه رسیده است که به طور متوسط، برندها با ویدیوهای تبلیغاتی طولانی‌تر در مقایسه با ویدیوهای کوتاه‌تر، تا ۵۰ درصد تبدیل‌های بالاتری داشتند.

پلتفرم مارکتینگ Liftoff در گزارش جدیدی که منتشر کرده است به این نتیجه رسیده است که به طور متوسط، برندها با ویدیوهای تبلیغاتی طولانی‌تر در مقایسه با ویدیوهای کوتاه‌تر، تا ۵۰ درصد تبدیل‌های بالاتری داشتند. این بدان معناست که تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر در مقایسه با ویدیوهای کوتاه‌تر، اثربخشی بیشتری را از خود نشان داده‌اند. مدیران جذب یوزر موبایل، پس از استفاده از ویدیوهایی که بین ۳۱ تا ۶۰ ثانیه طول می‌کشند، بهبود عملکرد قابل توجهی را در فرآیند جذب خود مشاهده کرده‌اند.

پلتفرم مارکتینگ Liftoff در این باره می‎‌گوید: «محدوده توجه ما ممکن است کوتاه باشد، اما طبق داده‌ها، تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر برای موبایل در جلب توجه کاربران بسیار موثر بوده است». این پلتفرم برای گزارش خود، نزدیک به ۱ تریلیون ایمپرشن را با ۲۴.۵ میلیارد کلیک و ۲۴۰ میلیون نصب از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا ابتدای سال ۲۰۲۳ آنالیز کرده است.

با توجه به این گزارش، اگر از تبلیغات ویدیویی کوتاه در کمپین‌های خود استفاده می‌کنید، بهتر است سعی کنید به طور آزمایشی، فرصتی هم به ویدیوهای تبلیغاتی طولانی‌تر بدهید. با استفاده از تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر، ممکن است بتوانید اثربخشی کمپین‌های موبایل مارکتینگ خود را افزایش دهید و در نتیجه، درصد اینگیجمنت بالاتر، نرخ کانورژن بهتر و بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری داشته باشید.

نکاتی برای شروع استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی

تبلیغات ویدیویی

  • در تبلیغات ویدیویی مهم است که از ابتدا کمال‌گرا نباشید و با آنچه دارید شروع کنید. اگر هم ویدیوهای فعلی شما، ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای هستند، با ترکیب کردن چند بخش مختلف، یک ویدیو طولانی‌تر بسازید. این راه به‌صرفه‌تری است که در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند.
  • داستان‌سرایی را در آغوش بگیرید و از داستان گفتن نترسید. با تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر، یک دقیقه کامل فرصت دارید تا یک داستان کامل و معنادار را همراه با نتیجه‌گیری جذاب و نقاطی برای جذب کاربر منتقل کنید.
  • قابلیت‌های مهمی که اپلیکیشن شما دارد را در ویدیوها بیشتر نشان دهید. می‌توانید با تولید ویدیوهای طولانی‌تر از این موضوع،‌ نقاط فروش منحصربه‌فرد بیشتری از اپ خود را به نمایش بگذارید. با بیشتر برجسته کردن این قابلیت‌ها، به مخاطبان گسترده‌تری نیز دسترسی پیدا می‌کنید.
  • روی محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) حساب کنید. طبق تجربه اسنپ‌چت، تیک‌تاک و اینستاگرام، ویدیوهای تبلیغاتی‌ای که درواقع محتوای تولیدشده توسط کاربر هستند، احساس صمیمانه و نزدیک‌تری به مخاطب می‌دهند. زمانی که سازنده اپ، به جای تبلیغات مرسوم، مستقیما یک مخاطب را جلوی دوربین خود می‌بیرد که اپ را مستقیما به ببیننده توصیه کند، این می‌تواند بیشترین تاثیر را در نتایج و کانورژن شما داشته باشد.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *