اخبار رسانه

دانش‌آموزان تهرانی بیشترین استفاده را از «فیلیمو مدرسه» کرده‌اند

به نقل از روابط عمومی فیلیمو، «فیلیمو مدرسه» در سال ۱۴۰۱ با بیش از ۹۵هزار کاربر فعال، حدود ۳۰میلیون دقیقه در «فیلیمو مدرسه» درس خواندند.

لیمو HR

دانش‌آموزان ساکن تهران با ۵۳ درصد و اصفهانی‌ها با ۱۱ درصد،از این مدرسه کمک آموزشی برخط بیشترین استفاده را کرده‌اند و دانش آموزان مشهد، کرج و شیراز در رده‌های بعدی قرار دارند. همچنین بیشتر از ۳ هزار دانش آموز از ساکنان مناطق دور از مرکز هم به صورت رایگان از محتوای فیلیمو مدرسه بهره‌مند شده‌اند.

همچنین در سه ماهه زمستان بیش از ۸هزار کاربر افغانستانی به‌ صورت رایگان  با حضور در مدرسه کمک درسی آنلاین فیلیمو، از امکانات آموزشی آن بهره‌مند شدند. علاوه بر افغانستان، دانش آموزانی از کشورهای پاکستان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کانادا هم به ترتیب بیشترین استفاده از فیلیمومدرسه را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش فیلیمومدرسه، از میان دروس ارائه شده، درس ریاضی با ۳۹ درصد در رتبه اول مطالعه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم و درس اجتماعی با ۱۴.۲ درصد در جایگاه آخر مراجعه دانش‌آموزان قرار گرفته است.

اوج ساعت مرور و درس خواندن دانش‌آموزان بین ساعت  ۱۹ تا ۲۰ است و جمعه‌‌ها نیز پرترافیک‌ترین روز هفته برای مراجعه و مرور دروس آموزشی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *