اخبار رسانه

عموهای فیتیله ای این بار با “فی تی لند” در دیجیتون

دیجیتون سال ها به عنوان بزرگ ترین پلتفرم VOD کودک فعالیت داشته و مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. با گذشت سال ها و شناخت کافی دیجیتون از سلیقه و دنیای کودکان حالا زمان آن رسیده است که دیجیتون محتوایی اختصاصی برای کودکان تولید کند.

دیجیتون اولین قدم تولید محتوای اختصاصی را بسیار بزرگ برداشت. بازگشت عمو های فیتیله ای!! همان چیزی که شاید سال هاست منتظرش بودیم و حتی با دیدن محتواهای گذشته فیتیله نیز افسوس نبودن این برنامه را می خوردیم.

فی تی لند، محتوای اختصاصی دیجیتون

مجموعه فی تی لند برنامه ای جذاب مخصوص رده سنی کودک و نوجوان است که به صورت اختصاصی در دیجیتون پخش می شود.

این مجموعه با حضور عمو های فیتیله ای یعنی علی فروتن و حمید گلی ساخته شده است و کودکان بسیاری در استودیو فی تی لند برای شرکت در این برنامه حضور دارند. عمو های فیتیله ای و برنامه فیتیله جمعه تعطیله از محبوب ترین برنامه های کودکان تلوزیون بود که سال ها پخش شد و با آیتم های نمایشی در ذهن کودکان گذشته خاطره انگیز ماند.

مجموعه فیتیله جمعه تعطیله از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۴ مهمان قلب های کودکان و خانواده های ایرانی بود. محبوبیت عموهای فیتیله ای بسیار زیاد است و کودکان آن ها را نماد دنیای کارتونی و شادی های کودکانه می دانند.

فی تی لند دنیایی جدید همراه با حسی نوستالژی است که کودکان و حتی بزرگسالان برای تماشا آن لحظه شماری می کنند و با دیدن عمو های فیتیله ای محبوب به یاد دوران کودکی، لبخند می زنند.

این مجموعه جذاب که توسط پلتفرم دیجیتون ساخته شده است را می توانید تماشا کنید و با دیدن داستان ها و بخش های مختلف آن لذت ببرید.

دیجیتون دنیایی از کارتون

دنیای رنگارنگ و شیرین بچه ها داستان ها و جذابیت های زیادی دارد. کودکان با تصورات و حد و مرز نداشتن در خیالات خود، با دیدن حیوانات سخن گو و داستان های پریان شگفت زده می شوند. کارتون و انیمیشن همان چیزی است که می تواند روح پرسشگر و کنجکاو کودکان را قلقلک دهد و قدرت تخیل و خلاقیت آن ها را بالا ببرد.

انیمیشن را می توان کلیدی به دنیای کودکان دانست و همین کلید باید به درستی در دسترس کودکان قرار گیرد. این کلید دست دیجیتون است.

خانواده بزرگ دیجیتون برای ساخت دنیایی شادتر برای کودکان هرروزه در تلاش است و با بررسی و جستجوی بهترین ها برای کودکان فارسی زبان، این دنیا را رنگارنگ تر و جذاب تر می کند. هدف دیجیتون ساخت رویای کودکان است. آینده سازانی که با داشتن دوران کودکی شاد و با آرامش می توانند آینده را بسازند.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *