اکوسیستم

ارتباط استارتاپ‌ها با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در رویداد پردیس سامیت

ششمین دوره پردیس سامیت امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شده است. پردیس سامیت رویدادی برای شبکه‌سازی و انتقال تجربه در میان نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با رویکرد ارتباط موثر بنگا‌ه‌های صنعتی با زیست بوم نوآوری، امروز (۱۵ اسفند) در پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

پردیس سامیت رویدادی برای شبکه‌سازی و انتقال تجربه در میان نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی است. ششمین دوره این رویداد با رویکرد ارتباط موثر بنگا‌ه‌های صنعتی با زیست بوم نوآوری امسال به مدت یک روز و در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری شد.

از مخاطبان امسال این رویداد، مدیران شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس، مدیران نوآور صنایع، روسای مراکز رشد و تمامی اعضای مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس هستند.

مهدی عظیمیان مدیر کل توسعه شعب و پردیس‌ها و رئیس مرکز شتابدهی در ششمین دوره این رویداد گفت: «ششمین رویداد پردیس سامیت با محوریت ارتباط با صنعت و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی شکل گرفته است. تا کنون ۷۳ شتابدهنده عضو مرکز شده‌اند و بیش از ۶۰۰ رویداد کارآفرینی توسط این مرکز برگزار شده است.»

او در ادامه ضابطه‌گذاری، حمایت و سیاست‌گذاری را از مهم‌ترین سرفصل‌های حمایتی این مرکز دانست و عنوان کرد این استارتاپ‌ها به صورت مداوم تحت نظارت و حمایت مرکز شتابدهی هستند.

داوود متولی، دبیر اجرایی رویداد پردیس سامیت هم هدف از برگزاری این رویداد را انتقال دانش و تجربه خواند و گفت: «این رویدادها در راستای امیدبخشی و ایجاد انگیزه در میان جوانان و فعالان حوزه استارتاپی است و امسال این رویداد بر خلاف سال‌های گذشته یک روزه برگزار شد تا به صورت تجمیع شده در یک روز کامل نقش خود را در حوزه گردهمایی نقش‌آفرینان اکوسیستم استارت‌آپی ایفا کند.»

محسن پیلان‌نژاد، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس هم به اهمیت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت و اضافه کرد: «پارک فناوری پردیس به کمک دولت، حمایت‌هایی را به لحاظ مالی و مالیاتی روی استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان لحاظ کرده است و حتما در سال آینده این حمایت‌ها با برنامه‌های مدون و اصولی‌تری دنبال خواهد شد.» (پیوست)

نشست‌های ششمین رویداد پردیس سامیت

در این رویداد ۱۲ نشست با محوریت سخنرانی مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس، مهدی عظمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری، روح‌الله دهقانی معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، پنل ارائه استارتاپ‌ها، پنل نقش منابع انسانی در توسعه و شکست کسب و کارها، سخنرانی انتقال تجربه ( نشست تخصصی برگزارکنندگان رویداد و نشست تخصصی مراکز رشد) و پنل بررسی و آسیب شناسی اکوسیستم استارتاپی برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *