اخبار فین تک

رونمایی آپ از اولین کردیت کارت ایرانی

اولین رویداد سالانه آپ بعد از 14 سال پرچم داری در زمینه فینتک در نهم خرداد 1402 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

لیمو HR

در ابتدای این رویداد بنیان‌گذاران آپ، حامد منصوری و مهدی شهیدی، از فراز و نشیب هایی که در این سالها آپ با آن روبرو بوده است گفتند و مهمترین عامل موفقیت این مجموعه را اراده قوی افراد فعال در این مجموعه و پا پس نکشیدنشان در مواجهه با مشکلات و چالش ها بیان کردند. همچنین  آنها مژده مجهز شدن اپلیکیشن آپ به مکالمه تصویری را دادند که قرار است برای اربعین این سرویس در اختیار تمام کاربران آپ قرار گیرد.


در ادامه این مراسم امیرعلی رئوف‌پی، مدیر کسب و کارهای فینتک و پیمنت آپ، از جدیدترین محصول آپ به نام «آپ کارت» رونمایی کرد. آپ با در دست داشتن بزرگترین کیف پول الکترونیکی کشور حالا با عرضه «آپ‌کارت» وارد صنعت نئوبانک می‌شود. این کارت متصل به کیف پول الکترونیکی کاربر است و به او امکان استفاده از موجودی کیف پول الکترونیکی خود در تمامی سیستم های متصل به شبکه شتاب را می‌دهد.

همچنین «آپ کارت» مجهز به سرویس بازگشت وجه است که امکان خرید اعتباری را نیز فراهم میکند.

 

سپس سعید صولت، مدیرعامل شرکت آسان بیمه، از فراهم شدن خرید بیمه اقساطی روزانه در آپ خبرداد.

این سرویس خرید بیمه اقساطی روزانه است و به کاربران امکان پرداخت حق بیمه خودرو و موتورسیکلت را به صورت اقساطی در طولانی مدت می‌دهد.


سپس از چهره جدید اپلیکیشن بعد از ۸ سال رونمایی شد.

علی حیدری ، معاون سرویس های نرم افزاری، علت اعمال هیچ تغییری در ظاهر اپلیکیشن در این ۸ سال را امکان ایجاد سردرگمی برای کاربران و سختی کاربری دانست درحالیکه یکی از علل اصلی محبوبیت آپ سادگی کار با آن است به خاطر همین بوده است که نمیتوانستند ریسک ایجاد تغییرات ظاهری را بپذیرند.

در نسخه جدید اپلیکیشن شیوه پیمایش از نسخه قبلی کوتاه تر شده است. همچنین با تعریف آیکون های میانبر، فضای بیشتری برای معرفی سایر خدمات به کاربران وجود دارد.


درآخر امین دولتی، بنیانگذار «حال» از سرویس پزشک هوشمند در بستر آپ رونمایی کرد.

«حال» یک سرویس هوشمند پزشکی است که با کمک هوش مصنوعی به کاربر این امکان را می‌دهد تا با پاسخ دادن به چند سؤال ساده، از وضعیت بیماری خود مطلع شده و با مشاوره پزشکان آنلاین برای درمان به پزشک مربوطه معرفی می‌شود.

 

و در پایان این رویداد مدیران آپ به پرسش و پاسخ با خبرنگاران پرداختند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *