اخبار استارتاپی

برگزاری دهمین مسابقه سخنرانی تریبون

لیمو HR

دهمین مسابقه سخنرانی تریبون در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

این مسابقه با حضور بیش از ۱۳۰۰ شرکت‌کننده در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی (بزرگسال) از سراسر کشور برگزار شده که حدود یک سوم شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌آموزی به رقابت می‌پردازند. هدف از این مسابقه ایجاد چالش جذاب سخنرانی برای علاقه‌مندان به این حوزه است تا از این طریق بازدهی آموزش افزایش یافته و سطح کیفی مهارت سخنوری افراد تقویت شود.

مراحل برگزاری دهمین مسابقه سخنرانی تریبون

شرکت کنندگان دهمین مسابقه سخنرانی تریبون، در یک پروسه نه ماهه وارد فرآیند آموزش و مسابقه شده اند و با هدف بهبود فن بیان و سخنوری توسط اساتید و مربیان حوزه سخنوری و فن بیان آموزش دیده اند.

شرکت‌کنندگان پس از سپری کردن مراحل آموزشی مسابقه وارد رقابت با یکدیگر شده و در مرحله اول می‌بایست یک سخنرانی ۵ تا ۷ دقیقه ای ارائه می‌دادند که پس از طی مراحل داوری اولیه ۵۰ سخنران برتر مسابقه تعیین شد. سپس یک کارگاه آموزشی پیشرفته‌ی ۲ روزه برای راه‌ یافتگان به این مرحله برگزار شد. بعد از گذراندن کارگاه آموزشی مربوطه، تست بداهه‌گویی از افراد گرفته شد. در نهایت از بین شرکت‌کنندگان این مرحله و پس از انجام داوری‌های مرحله نیمه نهایی، ۱۰ نفر در بخش بزرگسال و ۵ نفر در بخش دانش گ‌آموزی به فینال مسابقه راه پیدا کرده و در روز فینال تریبون (۱۶ اسفندماه) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله نهایی دهمین مسابقه سخنرانی تریبون و در بخش بزرگسال، شرکت‌کنندگان باید در بخش‌های سخنرانی از قبل تعیین شده و بداهه‌گویی برروی اسلاید شرکت کنند. در مرحله تصاویر بداهه هر شرکت‌کننده باید بر اساس تصاویری که از قبل ندیده است، ارائه‌ای دهد. تا در نهایت سه نفر برتر در بخش بزرگسال مشخص شوند. دانش‌آموزان نیز تنها یک ارائه از پیش آماده شده خواهند داشت.

و در نهایت سه نفر برتر در بخش بزرگسال و دانش‌آموزی پس از اعلام نظر داوری و رای تماشاچیان اعلام خواهند شد.

مرحله نهایی دهمین مسابقه سخنرانی تریبون ۱۴۰۲ در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۸-۱۳ در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه رویداد مراجعه کرده یا برای شرکت در فینال این رویداد می توانند از طریق این فرم اقدام نمایند.

پوستر هدر دهمین مسابقه سخنرانی تریبون

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *