اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

امضا تفاهم نامه همکاری مابین اسنواونچرز و هاب اصفهان

اسنواونچرز و هاب اصفهان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش اکوموتیو تیموری، نماینده اسنوا ونچرز در مورد تلاش های این شرکت برای توسعه فعالیت های خود گفت:«اسنوا در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود سعی دارد با شرکت‌های مستعد کشور همکاری کند و مفهوم نوآوری باز را در کل زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور نهادینه کند.»

آقای تیموری معتقد است که نوآوری باز فقط مربوط به صنایع تولیدی نیست و باید همه‌ی بخش‌های زیست‌بوم فناوری، با مفهوم نوآوری گره بخورند.

تیموری در جریان امضای تفاهم نامه همکاری مابین اسنواونچرز و هاب اصفهان در اینوتکس ۲۰۲۴ گفت:« اسنوا ونچرز، بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب، در یک سال اخیر سعی کرده [است] با شرکت‌های فناور در شهرهای مختلف ایران ارتباط برقرار کند و از ظرفیت آن ها برای توسعه سرمایه گذاری [خود] در اکوسیستم نوآوری کشور استفاده کند.»

فدایی، عضو مرکز نوآوری هاب اصفهان گفت:« شرکت هوشمند اول برنای اصفهان که به هاب اصفهان مشهور است، یک مرکز نوآوری و استارتاپی در شهر اصفهان است. [این مرکز] از سال ۱۳۹۶ کار خود را شروع کرده است. هاب اصفهان به توسعه کسب وکارهای نوآورانه کمک می کند، ما سعی می کنیم تیم های مستعد و آینده دار را شناسایی و ارزیابی کنیم. همکاری با اسنوا ونچرز، ما را در بهبود فرآیند شتابدهی استارتاپ ها یاری می بخشد.»

به گفته فدایی و تیموری، تفاهم نامه همکاری مابین اسنواونچرز و هاب اصفهان، به زودی شاهد سرمایه گذاری گروه صنعتی انتخاب بر روی استارتاپ های فناورانه اصفهانی خواهیم بود.

در نمایشگاه امسال اسنواونچرز، تفاهم‌نامه های مختلفی را با مراکز نوآوری و فناوری در استان های اصفهان و خراسان به امضا رسانده. این شرکت امیدوار است بتواند نقشی در گسترش اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور داشته باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *