اخبار استارتاپی

ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصان شهرداری اصفهان به استارتاپ ها

مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری اصفهان گفت: تشکیل باشگاه «یاران خلاقیت» شهرداری اصفهان مسیر اجرای ایده‌های شهروندان را با ارائه مشاوره رایگان از سوی کارشناسان و مدیران شهری به استارتاپ ها و ایده پردازان تسهیل می‌کند.

لیمو HR

سعید ابراهیمی، مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل باشگاه «یاران خلاقیت» شهرداری اصفهان به منظور راه اندازی تیم های مشاوره برای طرح ها و ایده های شهروندان و شرکت های استارتاپی، اظهار کرد: این باشگاه قرار نیست محلی برای جمع آوری ایده ها و طرح های شهروندان و شرکت ها باشد و نقش و جایگاه مشورتی و تسهیل گری برای استارتاپ ها با ایده های شهری دارد.

وی با بیان اینکه پیش از راه اندازی این باشگاه برخی ایده پردازان و استارتاپ های شهر برای اجرای ایده خود به دلیل عدم شناخت از سیستم اداری و حقوقی شهرداری، دچار ناامیدی می‌شدند، گفت: با تشکیل باشگاه «یاران خلاقیت» کارشناسان و مدیران شهرداری در حوزه‌های تخصصی مانند اقتصادی، مالی، شهرسازی، ترافیک، حقوقی و …. در قالب تیم‌های مشاوره‌ای به یاری ایده پردازان و استارتاپ هایی که ایده یا طرحی در حوزه شهری دارند، خواهند آمد.

مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری اصفهان افزود: از این بعد مراجعان مدیریت خلاقیت و فناوری نوین شهرداری اصفهان از مشاوره کارشناسان شهرداری هم استفاده می‌کنند تا بعد از تکمیل طرح و تسهیل فرآیند اجرا، ایده یا طرح برای اجرا به بخش‌های مربوطه ارجاع شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از این هم مکاتباتی برای دریافت مشاوره از سوی کارشناسان شهرداری انجام می‌گرفت اما این مسیر به لحاظ زمانی و فرآیندی کاری را طولانی می‌کرد، تصریح کرد: در مدل جدید که برگرفته از مدل «باشگاه مشاوران» اتاق بازرگانی اصفهان است، به صورت رایگان به ایده پردازان مشاوره ارائه خواهد شد.

ابراهیمی در مورد نحوه مشارکت کارشناسان و مدیران شهرداری در باشگاه «یاران خلاقیت» نیز اظهار کرد: مشارکت پرسنل شهرداری در تیم‌های مشورتی و عضویت در باشگاه به صورت داوطلبانه است و در صورتیکه برخی حوزه‌ها از مسیر داوطلبانه در این طرح مشارکت نکنند، مانند روال قبل از طریق مکاتبه نظرات کارشناسانه آنها را دریافت خواهیم کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *