اکوسیستمکسب و کارهای کشاورزی

اولین حضور گسترده استارتاپ های کشاورزی در نمایشگاه الکامپ

آشنایی با استارتاپ های کشاورزی حاضر در نمایشگاه الکامپ 2019

نمایشگاه الکامپ محلی برای دور هم جمع شدن اعضای مختلف اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی ایران است. در بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه برای اولین بار شاهد حضور گسترده استارتاپ های حوزه کشاورزی در غرفه پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی بودیم. از این رو در این گزارش میان این استارتاپ ها رفته ایم تا با چارچوب کار آن‌ها بیشتر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

  • میوه باکس

استارتاپ میوه باکس فروشگاهی اینترنتی برای فروش میوه خرد شده است که در نمایشگاه حضور پیدا کرده است. خدمات این استارتاپ از طریق سایت mivehbox.com در دسترس هستند.

  • کافه گلدون

این استارتاپ فروش آنلاین انواع گلدان های آپارتمانی، زینتی و تبلیغاتی را میسر می‌سازد. حتی امکان خرید گیاهان آبزی و کمیاب هم از خدماتی است که از طریق سایت cafegoldoon.com به علاقه مندان گل و گیاه ارائه می‌شود.

استارتاپ کافه گلدون در نمایشگاه الکامپ

  • عافیت بازار

این استارتاپ شعار «با عافیت بازار در عافیت باشید» را برا برای کسب و کار خود انتخاب کرده است. این استارتاپ خدمات طب سنتی و شناسایی داروهای شیمیایی و گیاهی را با تولید محتوا برای کاربران امکان پذیر می‌سازد. وبسایت این استارتاپ در afiatbazar.com در دسترس است.

عافیت بازار در نمایشگاه الکامپ

  • هانیلی

این استارتاپ در غرفه خود مسابقه ای ترتیب داده بود تا با شناسایی عسل غیرطبیعی جایزه بگیرید! کار هانیلی فروش مستقیم و بی واسطه عسل از طریق زنبورداران متعهد است. خدمات این استارتاپ در honily.com در دسترس است.

استارتاپ هانیلی در نمایشگاه الکامپ

  • کنجد

استارتاپ کنجد بسته‌هایی در اختیار مشتریان می‌گذارد که هر کدام شامل محصولات خاص کشاورزی هستند. مثلا بسته طراوت شامل محصولات روغن زیتون، محلول سرکه، آرد گندم، حنای بی رنگ و افشانه گلاب است که به طور منظم داخل یک بسته در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. کنجد در konjed.net در دسترس است.

استارتاپ کنجد در نمایشگاه الکامپ

  • بازاریاب

این مجموعه که خدمات آن در bazaryab.com در دسترس است در حوزه پخش محصولات فعالیت می‌کند. این سامانه امکان خرید آنلاین از شرکت‌های پخش را فراهم کرده است.

استارتاپ بازاریاب در نمایشگاه الکامپ

  • آرادو

آرادو پلتفرمی برای ارائه خدمات کشاورزی است. خدمات آن حوزه‌های مختلفی از جمله خرید مستقیم از مزرعه، اجاره و خرید تجهیزات و ماشین آلات و تامین نیروی کار متخصص را شامل می‌شود که در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. خدمات آن در aradow.com در دسترس است.

  • کشت کالا

این استارتاپ خرید و فروش آنلاین کلیه محصولات و نهاده های کشاورزی را در دستور کار قرار داده است. از طریق این ابزار امکان فروش محصولات به فگقیمت مناسب برای کشاورزان فراهم می شود. سایت این مجموعه کشت keshtkala.com می‌باشد.

کشت کالا در نمایشگاه الکامپ

  • هنگی بی

این استارتاپ پلتفرمی برای خرید عسل طبیعی به شکل مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ضمانت محصول و ارزیابی و کنترل از جمله خدماتی است که از طریق این پلتفرم انجام می‌گیرد. خدمات این استارتاپ در hangibee.com در دسترس است.

  • ماهی دریا

از طریق این استارتاپ فروش آنلاین ماهی و میگوی تازه جنوب صورت می‌گیرد. این مجموعه قصد دارد واسطه‌ها را کاهش دهد تا محصولات دریایی با امکانات بهتری در اختیار مشتریان قرار گیرد. خدمات ماهی دریا در mahidarya.com در اختیار مخاطبینش قرار می‌گیرد.

استارتاپ ماهی دریا در نمایشگاه الکامپ

  • روستا پلاس

روستا پلاس خدمات فروش، بازاریابی و بازارسازی محصولات روستایی را به عهده گرفته است و تقویت برندینگ محصولات روستایی و حذف واسطه‌ها را وظیفه خود می‌داند. خدمات این استارتاپ روستامحور در rustaplus.com در دسترس است.

  • با سلام

این استارتاپ که به مرحله بلوغ خود نزدیکتر شده است بازاری برای محصولات خانگی و محلی ایجاد کرده است. این استارتاپ خود را یک بازارگاه اجتماعی می‌داند که امکان ایجاد غرفه مجازی را به عرضه کنندگان سراسر کشور می‌دهد تا محصولات خود را در آن عرضه کنند. هم چنین با تضمین رضایت خریداران امکان عودت پول در صورت عدم رضایت را برای مشتریان فراهم می‌کند. خدمات این مجموعه در basalam.ir ارائه می‌شود.

استارتاپ باسلام در نمایشگاه الکامپ

  • به روز رسان

این استارتاپ بازاری برای محصولات تازه فراهم می‌کند که خدماتی مانند تازگی محصول، ارسال رایگان، حمل و نقل در دمای مناسب به کمک آن فراهم می‌شود. محصولات عرضه شده در بازار به روزرسان تنوع مختلفی دارد و از محصولات کشاورزی تا فرآورده‌های گوشتی و محصولات لبنی را شامل می‌شود. خدمات به روزرسان در beroozresaan.com در فضای وب در دسترس است.

  • دستگاه تولید انرژی از زباله و پسماند

این دستگاه که توسط خانم سمیه اکبری طراحی و اختراع آن صورت گرفته از جمله استارتاپ های محصول محور ارائه شده در نمایشگاه بود. این دستگاه تولید انرژی گاز، برق و آب از زباله ها را میسر می‌سازد.

دستگاه تولید انرژی از زباله و پسماند در نمایشگاه الکامپ

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. چه استارت اپ های جدید و جالبی در حوزه کشاورزی به وجود اومده.یه استارت اپ هم باید به وجود بیاد که ابزار الات کشاورزی و ماشین الات کشاورزی برای اجاره روزانه توش موجود باشه مثل اره برقی تراکتور کمباین و این جور چیزا تو روستاها مناطقی که کشاورزی دارن خیلی خوب جواب میده

  2. من اولین بارم بود که به نمایشگاه الکامپ رفتم و با استارت اپ های زیادی اشنا شدم. خیلی خوب بود و کیف کردم امیدوارم امسال هم بتونم برم و کلی چیز جدید یاد بگیرم. یکی از غرفه هایی که ما رفتیم افیت بازار بود که واقعا عالی بود و من خیلی دوست داشتم از همینجا بهشون خسته نباشید میگم و امیدوارم هر جا که هستن سالم باشن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *