اکوسیستممدیریت ارتباطات

۱۱ مورد از برترین رویدادهای استارتاپی جهان را بشناسید

لیمو HR

رویدادی که بتواند برترین‌های اکوسیستم استارتاپی دنیا و بزرگان کارآفرینی را دور هم جمع کند، بسیار هیجان‌آور است. باید بدانید که چنین رویدادهایی در جهان وجود دارند و برای کسانی که به کار در این محیط علاقه دارند، جای خوبی برای تجربه حضور در کنار بزرگان این عرصه محسوب می‌شود. برای آشنایی با برترین رویدادهای استارتاپی جهان، تا انتهای این مقاله با ما در اکوموتیو همراه باشید.

بیایید با برترین رویدادهای استارتاپی جهان در سال ۲۰۲۳ آشنا شویم:

 

CES

CES  که به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای استارتاپی جهان شناخته می‌شود، می‌تواند فرصتی بزرگ برای یادگیری و شبکه‌سازی در دنیای کسب و کار باشد.

طیف وسیعی از کسب و کارها، از فعالین در دنیای اینترنت اشیا، دیجیتال مارکتینگ، فناوری فضایی، مواد غذایی و… در این رویداد استارتاپی بزرگ دور هم جمع می‌شوند و در این موضوعات با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.

این رویداد توسط انجمن فناوری مصرف‌کنندگان در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و هر بار، محصولات و فناوری‌های جدیدی در آن به عموم بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

نکته جذاب این رویداد، برنامه کنفرانسی است که در آن رهبران تجاری و متفکران پیشگام جهان، در مورد مسائل مربوط به صنعت خود به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وبسایت رویداد

CES

ویوا تکنولوژی

ویوا تکنولوژی کنفرانس فناوری سالیانه‌ای است که به نوآوری و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و هر سال در ماه ژوئن در فرانسه برگزار می‌شود. این مورد از برترین رویدادهای استارتاپی جهان به نوآوری و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و از سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود.

این رویداد محلی برای ملاقات برترین‌های استارتاپی جهان و رهبران بزرگ کسب و کار است و جایی عالی برای شبکه‌سازی محسوب می‌شود.

وبسایت رویداد

 

bits and pretzels

bits and pretzels که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای استارتاپی جهان مطرح می‌شود، همه ساله میزبان ۵۰۰۰ بنیانگذار، سرمایه‌گذار و علاقه‌مند به اکوسیستم استارتاپی جهان است.

این رویداد سه روزه، یکی دیگر از مکان‌های عالی برای یادگیری، الهام‌بخشی و شبکه‌سازی در جهان است که در آلمان برگزار می‌شود.

در این رویداد شرکت‌های پیشرو جهان و الهام‌بخش‌ترین سخنرانان این حوزه در دنیا برای شبکه‌سازی و به اشتراک‌گذاری ایده‌های خود با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

وبسایت رویداد

bits and pretzels

SLUSH

SLUSH از دیگر رویدادهای استارتاپی برتر جهان است که نوامبر هر سال در فنلاند برگزار می‌شود و برترین‌های این اکوسیستم را در کنار هم قرار می‌دهد تا بتوانند به نسل بعدی کارآفرینان پیشگام کمک کنند.

SLUSH تماما روی موضوع استارتاپ متمرکز است و برگزارکنندگان آن تلاش می‌کنند تا به پیشرفت و توسعه استارتاپ‌ها کمک کرده باشند. از رویداد استارتاپی SLUSH به‌عنوان بزرگترین فرصت شبکه‌سازی در سطح جهان یاد می‌شود.

وبسایت رویداد

 

Web Summit

وب سامیت کنفرانس سالانه فناوری است که همه ساله در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود. این رویداد از سال ۲۰۰۹ توسط دیوید کلی، پدی کسگریو و دیر هیکی تاسیس شد.

این رویداد هر سال بیش از ۷۰هزار نفر را دور هم جمع می‌کند تا صنعت فناوری را مجددا تعریف کنند. این کنفرانس بر موضوعاتی مانند فناوری اینترنت، فناوری‌های نوظهور و سرمایه‌داری خطرپذیر تمرکز دارد.

حضور در این کنفرانس فرصت آشنایی با شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در حوزه فناوری جهانی را فراهم می‌آورد و منبعی الهام‌بخش برای همه کسانی است که می‌خواهند روزی قدم در این مسیر بگذارند.

وب‌سایت رویداد

Web Summit

SHIFT

شیفت، یکی دیگر از برترین رویدادهای استارتاپی جهان و در واقع جشنواره کسب و کار است. این رویداد بزرگ، کسب و کارهای رشد محور را دور هم جمع می‌کند تا نگاهی به آینده داشته باشند و برای مدیریت بهینه‌تر در آینده، درباره ابزارها و بینش‌های مدیریتی، تبادل نظر کنند.

هدف این جشنواره، تغییر در نگرش و شیوه‌های مدیریت کسب و کار و به چالش کشیدن نظم فعلی در محیط کسب و کار در کنار تبادل نظر مدیران است.

حضور در این جشنواره می‌تواند تجربه ارزشمندی برای نگاه به دنیای کسب و کار و کسب مهارت و دانش جدید برای مدیریت بهینه‌تر باشد.

وبسایت رویداد

 

Digital Enterprise show

DES یکی دیگر از برترین رویدادهای استارتاپی جهان است با هدف تحول در کسب و کار دیجیتال ایجاد شد. برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فناوری محور با ارائه آخرین فناوری پیشرفته، چالش‌ها، اهداف و نیازهای متقاضیان را در مدیریت کسب و کار بررسی می‌کنند.

رویداد DES مجل تجمع برترین شرکت‌های ارائه دهنده نوآوری و خلاقیت است که در حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فضای ابری، امنیت سایبری، واقعیت مجازی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، اینترنت ۵G و تبلیغات مبتنی بر تکنولوژی فعالیت دارد.

این رویداد محل تبادل نظر و انتقال مهارت و فرصت‌های شبکه‌سازی منحصر به‌فرد برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان محسوب می‌شود.

وبسایت رویداد

Digital Enterprise show

Wolves Summit

Wolves Summit با هدف شبکه‌سازی با کیفیت میان رهبران استارتاپ‌ها و ارتباط با سرمایه‌گذاران بزرگ در اروپا برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ استارتاپی میان سرمایه‌گذاران فرشته، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌ها ارتباط برقرار می‌کند تا ارزشی واقعی و مثبت در جهان سرمایه‌گذاری ایجاد کرده باشد.

این رویداد در بیش از ۱۰۰ ساعت برگزار می‌شود و محتوای آموزشی همه‌جانبه، سخنرانی‌های کلیدی و اطلاعاتی مفید از دنیای استارتاپ ارائه می‌دهد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند اطلاعات مفیدی از مدیریت کسب و به کار به دست بیاورند و فرصت داشته باشند با مدیران موردنظرشان، رو در رو جلسه برگزار کنند و گفتگو داشته باشند.

وبسایت رویداد

 

South Summit

ساوث سامیت به میزبانی دانشگاه IE برگزار می‌شود و فرصتی برای رشد و توسعه استارتاپ‌ها است. بحران اقتصادی دهه گذشته، نقطه شروع ساوث سامیت محسوب می‌شود.

برگزارکنندگان این رویداد معتقد بودند که کارآفرینان نیروی محرکه اقتصاد و احیاکننده آن خواهند بود و به این ترتیب، این رویداد به عنوان فرصتی برای حمایت از کارآفرینان در اسپانیا شروع به کار کرد.

این رویداد، گردهمایی پیشرویی برای شناسایی، سازماندهی و ترویج انواع ابتکارات با هدف تقویت کارآفرینان و ایجاد فرصت‌های تجاری محسوب می‌شود.

با شرکت در این رویداد کارآفرینی می‌توان چیزهای زیادی از دنیای کارآفرینی آموخت و شبکه کاری را گسترش داد.

وبسایت رویداد

South Summit

Oslo Innovation week

اسلو اینوویشن ویک، محل تجمع محققان و سرمایه‌گذاران بزرگ است. این رویداد مجموعه‌ای از ۶۰ برنامه مختلف و فرصتی برای شبکه‌سازی است.

این رویداد استارتاپی بر حوزه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری، جذب استعداد و گسترش در مقیاس جهانی متمرکز است.

وبسایت رویداد

 

Startup Grind

استارتاپ گریند یکی از معروف‌ترین و بهترین رویدادهای استارتاپی جهان است که به میزبانی و پشتیبانی مایکروسافت برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی عالی برای استارتاپ‌ها در مقیاس بزرگ و در مراحل اولیه است تا گرد هم جمع شوند و با سرمایه‌گذاران ملاقات کنند.

این رویداد محلی برای تبادل ایده و شرکت در کارگاه‌های آموزشی محسوب می‌شود. ایجاد ارتباطات عمیق از رویکردهای اصلی این رویداد بزرگ است.

وبسایت رویداد

Startup Grind

و در آخر

رویدادهای استارتاپی فرصتی بی‌نظیر برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات پایدار میان کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است. به همین دلیل برگزاری آن‌ها می‌تواند به پویایی محیط استارتاپی کمک کند. حالا که امکان شرکت در رویدادهای استارتاپی برتر دنیا برای همه افراد فراهم نیست، خوب است که رویدادهای استارتاپی داخلی به صورت جدی‌تری برگزار و دنبال شوند تا با پویایی این محیط، به رشد بیشتر استارتاپ‌ها کمک کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *