ایوند پس از ۵ سال فعالیت خود تصمیم گرفت ایونت خودش را داشته باشد و از قابلیت جدید سامانه خود رونمایی کند. در این نشست خبری حمیدرضا احمدی ابتدا اشاره ای به داستان ایوند کرد. وی افزود از سال ۹۲ که درگیر رویدادهای مختلف بوده است، به فکر راه اندازی ابزاری برای کمک به برگزاری رویدادها می افتد و پایه اولیه ایوند این گونه شکل می گیرد. تاکنون در این سامانه بیش از ۱۰۰ هزار رویداد ثبت شده است و امید می رود تا آخر سال ۹۸ یک میلیون بلیط در این سامانه به فروش برود.
در ادامه نشست بنیانگذار و مدیرعامل ایوند به قابلیت جدید این سامانه اشاره کرد که connect نام دارد. پایه و اساس این سیستم کمک به نتورکینگ بیشتر رویدادها است و این امکان را به شرکت کنندگان هر رویداد میدهد تا پروفایل شخصی خود را ساخته و با افراد دیگر شرکت کننده در این رویداد از طریق چت ارتباط برقرار کند. همچنین برای پیشگیری از سواستفاده این امکان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است که پروفایل خود را مخفی کرده و دیگر شرکتکنندگان امکان ارتباط با آنها را نداشته باشند. در نسخههای بعدی این پلتفرم قرار است امکان ریپورت چتها نیز اضافه شود تا امکان سو استفاده از این سیستم به حداقل برسد.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سامانه برای ایوند و استفادهکنندگان آن میتواند موثر واقع شود یا احیاناً همین قابلیت جالب، این سامانه را با چالش ها و مشکلاتی همچون فیلترینگ و … مواجه میکند.