اینوتکس 2022

رویداد «پردیس ویکند» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در دانشگاه آزاد پردیس برگزار شد

در دومین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری، رویداد «پردیس ویکند» با موضوع نقش تکنولوژی در کسب و کارهای آینده در سالن همایش های دانشگاه آزاد واحد پردیس برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، در دومین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری، رویداد «پردیس ویکند» با موضوع نقش تکنولوژی در کسب و کارهای آینده با حضور وحید رجبلو، کارآفرین معلول و بنیانگذار استارتاپ توانینو و میر بنیاد وحید رجبلو، دکتر رضا کلانتری نژاد مدیرعامل و رئیس کارخانه نوآوری هم آوا، دکتر حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری در سالن همایش های واحد برگزار شد.

رجبلو در این رویداد فناورانه که با شرکت دانشجویان، اساتید و دانش آموزان علاقمند برگزار شد، ضمن بیان تجربیات خود در مسیر کارآفرینی و موفقیت، داشتن انگیزه، هدف و شوق رسیدن به آن ها را بزرگترین عامل طی این مسیر مشقت بار برای افراد دارای معلولیت دانست و ضمن تاکید بر اینکه معلولیت هیچگاه نتوانسته او را از این مسیر بازدارد، از تمامی جوانان و علاقمندان خواست برای داشتن زندگی موفق گام های خود در این راه مقدس محکمتر از قبل بردارند.

در این رویداد افشاری رئیس دانشگاه علوم و فناوری پردیس، آمادگی این دانشگاه برای تاسیس دانشگاه ویژه افراد توانخواه و معلول را اعلام کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه واحد علوم و فناوری همیشه آماده پذیرش و استقبال از طرح های فناوری و پشتیبان افراد علاقمند در این حوزه می باشد.

دکتر کلانتری نژاد مدیرعامل کارخانه نوآوری هم آوا راه پیشرفت و موفقیت را تنها گزینه پیش روی کارآفرینان و سربازان جبهه فناوری و نوآوری کشور دانست و تلاش بی وقفه و درس گرفتن از افراد موفق نظیر وحید رجبلو را مسیر پیش روی جوانان معرفی کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *