اینوتکس 2022

ریورس پیچ تخصصی حوزه نفت و انرژی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد

پارک فناوری پردیس در دومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برگزاری رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه های نفت و انرژی با حضور شرکت انرژی دانا و هلدینگ پاسارگاد بود.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، شرکت انرژی دانا میزبان این رویداد بود و مدیران این هلدینگ با ارائه توانمندی های خود چالش هایی را مطرح کردند و از شرکت های دانش بنیان برای حل این چالش ها دعوت به همکاری کردند.
مدیر کل سرویس حفاری شرکت دانا(DDC) با برشمردن تلاشهای بیست ساله این شرکت بر نقش مهم شرکت های دانش بنیان در توسعه تاکید کرد.
بیژن نامی گفت: باید نیازها را کشف و با روشهای علمی به سوی حل این نیازها حرکت کرد.
اسماعیل اصغر نیا مدیر عامل شرکت انرژی دانا دیگر سخنران این رویداد بود و توانمندیهای این شرکت مهم حوزه انرژی را بیان کرد.
در ادامه مدیر شرکت ساخت تجهیزات تکمیل چاه دانا(BGI) سه چالش مهم حوزه کاری خود را تشریح کرد.
روزبه میرچرخچیان گفت: نخستین چالش تویپنینگ یا تولید لوله از میلگرد است که بخش مهمی از آهن هدر می رود. چالش دوم کومپلیشن که ایجاد دو خروجی از چاه نفت میتوان از دو سطح متفاوت نفت استخراج کرد و چالش سوم مدیریت یکپارچه ماشین کاری است که این فرآیند اتوماتیک نیست.
صدقیان مدیر شرکت سرمایه گذاری دانا در این رویداد با اشاره به شیوه سرمایه گذاری در رشد شرکتها گفت: ما به دنبال اتصال دانش بنیان ها و صنعت برای رشد هر دو مجموعه هستیم.
گروه گسترش انرژی پاسارگاد دومین مجموعه حاضر در ریورس پیچ حوزه انرژی بود.
محمودی مدیر دانش هلدینگ پاساگارد در این رویداد از ۳۱ طرح برای ارائه به شرکتهای دانش بنیان حاضر در اینوتکس خبر داد.
در ادامه مدیران شرکتهای زیر مجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد توانمندیهای و چالش های خود را بیان کردند و محمودی مدیر دانش هلدینگ پاسارگاد در پایان از حمایت ویژه از استارت آپ ها در مرکز نوآوری انرژی از سوی این هلدینگ خبر داد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *