اینوتکس 2022

جینو رویدادی برای یکپارچه کردن بازی های رایانه ای در اینوتکس ۲۰۲۲

لیمو HR

از نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، رویداد جی نو(GINNO) در حال برگزاری است، در این رویداد به بازی سازی، گیمرها،پخش کنندگان برخی(استریمرها) و ژورنالیست های حوزه بازی پرداخته شده و تلاش شده تا بخشهای مختلف شکل بگیرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، شهاب عظیمیان درباره دیگر اهداف این رویداد گفت: در این رویداد به بازی سازی، گیمرها،پخش کنندگان برخی(استریمرها) و ژورنالیست های حوزه بازی پرداخته شده و تلاش شده تا بخشهای مختلف شکل بگیرد.

او ادامه داد: رویداد جی نو از آغاز تا پایان اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. رویداد جی نو در قالب استیج، سخنرانی و پنلهای متنوع، بازیگران اکوسیستم بازی را فعال کرده است. دبیر رویداد جی نو گفت: اکوسیستم بازی در ایران جزیره ای است و هدف ما یکپارچه کردن اکوسیستم و زمینه سازی برای بازیگران این رویداد در قالبی یکپارچه است.

وی افزود:گیمرهای حرفه ای در لیگی با حضور ۶۴ تیم شرکت میکنند و در این رویداد بازی کال آف دیوتی(Call of duty) موبایل بصورت برخی برای علاقه مندان در پلت فرم نئوراکس در حال اجراست‌. شهاب عظیمیان گفت: استیج این رویداد به بحث آموزشی در حوزه بازی سازی و انتقال تجربه شرکتهای دانش بنیان حوزه بازی به علاقه مندان ارائه می شود.

همچنین در زمینه بردگیم(بازی رومیزی)، ورزش الکترونیک، بارهای موبایلی، تجاری سازی، تبلیغات در بازی، رفتارشناسی، متاورس، بازی های بلک چینی و NFT مطرح و مورد بحث قرار می گیرد.

حضور کاستوم پلیرها برای نخستین بار به همت GINNOدر ایران

کاستوم پلیرها شخصیت های بازی های رایانه ای را به حالت واقعی ایجاد می کنند و تجربه واقعی این شخصیت ها را برای علاقمندان ایجاد می کنند. امروز ابرچالش حکمرانی در زیست بگم بازی های دیجیتال در ایران در سالن آمفی تئاتر ساختمان فن بازار پارک فناوری پردیس از ساعت ۱۱ برگزار می شود.

در این ابر چالش مشکلات شرکت ها و فعالان بازی های رایانه ای، کیفیت پایین زیر ساخت و اینترنت با حضور کارشناسان و مسئولان کشوری بررسی خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۴.۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *