اینوتکس 2022

آپ تایم پلتفرم آنلاین بهینه سازی ناوگان پخش

لیمو HR

در چهارمین روز از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ استارت آپ تایم که فعال در حوزه بهینه سازی ناوگان پخش است معرفی شد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲، آپتایم توسط نوابغ تحصیل کرده در دانشگاه های سراسری کشور نظیر دانشگاه تهران و شریف تشکیل و به طور جدی از ۴ سال پیش آغاز به کار کرد زیرا همیشه وجود ناوگان های اضافی می توانست باعث افزایش هزینه‌ها برای سازمانها و شرکتها باشد.

خادم بنیانگذار این استارتاپ در آغاز صحبتش گفت: هدف این پلتفرم چابک‌سازی نیروی انسانی، مدیریت ناوگان،تسریع در زمان تحویل و بررسی ترافیک مناطق جغرافیایی است که توسط الگوریتم هوش مصنوعی با بهترین کیفیت ارائه می شود.

خادم خاطرنشان کرد: با داشتن حدود ۴۰ نفر نیروی کار شامل ۲۰ نفر نیروی برنامه‌نویس و ۲۰ نفر نیروی پشتیبان توانستیم امروز با شرکت های بزرگی مانند دیجی کالا، دیجی اکسپرس، ایران خودرو، شرکت پست ایران، تیپاکس و خانومی همکاری کنیم و رضایت بالای این شرکت‌ها را بدست بیاوریم.

جوینده از دیگر مدیران مجموعه آپتایم در تکمیل صحبتهای آقای خادم گفت:همه شرکت‌های دانش‌بنیان که کار خود را آغاز می‌کنند به طور یقین با چالش های زیادی روبه رو هستند که این امر شامل شرکت آپ تایم هم بود.

یکی از اصلی ترین چالش ها برنامه ریزی در لحظه و تحویل به موقع‌محصولات‌با توجه‌به حجم ترافیک درون شهری بود که در قدم نخست با داشتن تیم برنامه نویس قدرتمند این مهم حل شد و در خال حاضر جز تنها شرکت های ارائه دهنده این خدمت هستیم که توانستیم حدود ۳۰ درصد در حوزه چابک سازی نیروی انسانی و ۱۵ درصد در زمان تحویل صرفه جویی کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *