اینوتکس 2022

توجه به شایستگی افراد از ویژگی های سازمان نوآور است

لیمو HR

معاون فناوری و نوآوری دیجی نکست در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ گفت: در سازمان نوآور باید به شایستگی افراد توجه کرد و اطمینان داشت که کارکنان توانایی خوبی دارند یعنی همه کسانی که در سازمان هستند معتقد باشند همه با هم همکاری می کنیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، حمیدرضا سلیمانی، معاون فناوری و نوآوری دیجی نکست در بخش نکستیشن نمایشگاه اینوتکس درباره موضوع مسیر توسعه در انقلاب صنعتی چهارم اظهار کرد: برای کار باید بدانیم چگونه می توانیم یک محصول نرم افزاری را توسعه دهیم؟ فرآیند توسعه در توسعه نرم افزار خیلی اهمیت دارد. فرآیند توسعه بخشی از توسعه شده که مرتبط با همه شرکت های نرم افزاری نیست.
او با بیان اینکه در شرکت اسپوتیفای برای توسعه دنبال مدل های از پیش تایید شده نیستند و به دنبال ساده ترین حالت آن هستند، گفت: حتما یک نمونه اولیه برای ایده درست کنیم، در مرحله بعد آن را بسازیم.

سلیمانی درباره محاسن این روش بیان کرد: تعداد مراحل آن کم است، چرخشی است، به جای توجه به محصول به فرآیند توجه می‌کند و هزینه و ریسک پایینی دارد.

او ادامه داد: در این شیوه هزینه و ریسک پایین تر است و هر چه در این روش پیش می‌رویم، ریسک و هزینه کاهش پیدا می‌کند.
معاون فناوری و نوآوری دیجی نکست درباره شیوه کار چگونگی توسعه نرم افزاری گفت: در ابتدا ایده اولیه شکل می‌گیرد، سپس یک نمونه اولیه از آن ساخته می شود، در مرحله بعدی محصول توسعه پیدا می‌کند که سه هفته زمان می‌برد و در پایان با تایید ذینفعان به مرحله بعد می‌رویم.
او ادامه داد: سپس مقیاس تولید را بالا می بریم، در مرحله بعدی محصول را بهبود می دهیم، پس از مقیاس توسعه محصول، چالش بعدی بزرگ کردن مقیاس شرکت است.

سلیمانی با بیان اینکه ۸۰ درصد بخش های اسپوتیفای از مدل اولیه خود شرکت که در اینترنت منتشر شده استفاده نمی کنند، گفت: در تغییرات استارت‌آپ چابک به فن‌آپ تغییرات زیادی به وجود می آید که شرایط کارکردن افراد در آن تغیر می‌کند و کسل کننده خواهد بود.
او تصریح کرد: در صورتی که برای از بین بردن این مشکل، سیستم خودگردان باشد باعث عدم تطابق بخش ها با یکدیگر و بی نظمی در مجموعه می شود که راه حل آن هم گرا و هم راستا شدن است.

معاون فناوری و نوآوری دیجی نکست اظهار کرد: در سازمان نوآور باید به شایستگی افراد توجه کرد و اطمینان داشت که کارکنان توانایی خوبی دارند یعنی همه کسانی که در سازمان هستند معتقد باشند همه با هم همکاری می کنیم.

او تاکید کرد: برای توسعه لازم نیست از هیچ مدلی استفاده کنیم فقط باید همه چیزهای خوب را کنار هم جمع کنیم، در عین حال به کارکنانمان آزادی دهیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *