اکوسیستم

بزرگ ترین شرکت‌های کار اشتراکی در ایالات متحده

زنجیره‌های کار اشتراکی از جهات بسیاری برای افراد جذاب هستند. این زنجیره‌ها در اکثر شهرهای بزرگ چندین مکان را به خود اختصاص می‌دهند، به این معنی که هر کجا که باشید به احتمال زیاد یک مکان کار اشتراکی در نزدیکی خانه­ تان وجود خواهد داشت. به‌ علاوه، اغلب آن‌ها گزینه‌های عضویت انعطاف‌‌پذیری دارند که امکان دسترسی به مکان‌‌های متعدد را به‌ ویژه برای اعضای شرکت‌‌های کار اشتراکی بزرگتر فراهم می‌‌کنند. این یک مزیت بزرگ برای کاربرانی است که مکرراً سفر می‌کنند چه برای کار، چه برای ملاقات با مشتریان، یا صرفاً برای تفریح.

بزرگترین شرکت‌های کار اشتراکی

بزرگترین شرکت‌های کار اشتراکی عبارتند از:

  • Impact Hub
  • WeWork
  • Your Alley
  • Knotel
  • District Cowork
  • Make Office
  • Industrious Office
  • Techspace
  • Venture X
  • Serendipity Labs
  • Green Desk
  • SomeCentral
  • Spaces

فضای کار مشترک

صاحبان فضای کار مشترک فعلی و آینده باید این شرکت‌‌ها را زیرنظر داشته باشند زیرا آن‌ها ویژگی‌‌های منحصربه‌‌فردی دارند و در (حال حاضر) بسیار موفق هستند. این شرکت‌‌ها با استفاده از مدل‌های تجاری مختلف، رشد فوق‌‌العاده‌ای را تجربه می‌‌کنند. در سال‌‌های آینده، با روندهایی که این شرکت‌ها معرفی می‌کنند و سودهایی که به دست می‌آورند، تأثیر زیادی بر صنعت خواهند گذاشت و آیندۀ کار مشترک را نیز تعیین خواهند کرد.

برترین شرکت‌‌های کار اشتراکی

مروری بر برترین شرکت‌‌های کار اشتراکی

در اینجا لیستی از برترین شرکت‌‌های کار اشتراکی را معرفی می کنیم:

Impact Hub

Impact Hub یک شبکۀ جهانی است که بر ایجاد جوامع کارآفرینان برای تأثیرگذاری در مقیاس متمرکز است. Impact Hub با بیش از ۱۰۰ مکان در ۵۰ کشور و با بیش از ۱۶۰۰۰ عضو، یکی از بزرگترین انجمن‌‌ها و شتاب‌‌دهندگان تغییرات مثبت در جهان به شمار می‌آید. این شرکت جوامعی از افراد پرشور و کارآفرین را گرد هم می‌‌آورد تا همکاری و نوآوری را حول اهداف توسعۀ پایدار جهانی به پیش ببرد.

WeWork

WeWork

WeWork دارای ۸۰۰ مکان در ۱۱۹ شهر در سراسر جهان است. این شرکت که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، در حال حاضر تنها در شهر نیویورک دارای ۴۹ مکان است و در سال ۲۰۱۸ به بزرگترین مستأجر دفتر خصوصی در منهتن تبدیل شد. آن‌ها ارائه‌دهندۀ عضویت «We Membership»، میزهای داغ، میزهای اختصاصی و دفاتر خصوصی هستند. عضویت اولیه بر اساس درخواست و با امکان رزرو فضای کاری در صورت نیاز، ۲۹ دلار به ازای هر روزی است که رزرو می‌کنید. این شرکت در حال حاضر بیش از ۶۰۰هزار  عضو در سراسر جهان دارد. پس از یک صعود و سقوط بسیار عمومی در سال ۲۰۱۹، مدیرعامل جدید شرکت توانست افراد خود را به مسیر موفقیت‌آمیزی بازگرداند – حتی از طریق یک بیماری همه‌گیر جهانی، و جایگاه WeWork را در یکی از برترین نقاط در میان شرکت‌های بزرگ کار اشتراکی حفظ کند.

Spaces

Spaces

Spaces به عنوان بخشی از گروه بین‌‌المللی محل کار (IWG) در آمستردام هلند ایجاد شد و از سال ۲۰۰۸ به سرعت در حال رشد است و اکنون بیش از ۴۰۰ مکان در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر Spaces دفاتری در اروپا، آفریقا، قارۀ آمریکا، آسیا و اقیانوسیه دارد. مشتریان به‌ طور ویژه از انعطاف‌‌پذیری که Spaces ارائه می‌‌کند راضی هستند زیرا قراردادها با توجه به نیازهای هر مشتری، از فضاهای اداری گرفته تا عضویت‌های مشترک تنظیم می‌‌شوند.

Your Alley

Your Alley مکان‌‌هایی در شهر نیویورک، واشنگتن دی سی و کمبریج، MA (فقط چند دقیقه دورتر از MIT) دارد. Alley در مقایسه با سایر موارد موجود در لیست ما، یک زنجیرۀ کوچکتر است اما مکان‌های بسیار بیشتری به زودی ایجاد خواهند شد! در این شرکت، عضویت روزانه، میزهای مشترک، میزهای اختصاصی و دفاتر خصوصی در دسترس هستند.

Knotel

Knotel (گروه Newmark)

Knotel در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰۰ مکان در سراسر جهان دست یافت و صاحب یک منطقۀ اداری مدیریت‌شدۀ ترکیبی با بیش از ۴ میلیون فوت مربع مساحت شد. این مکان‌ها شامل نیویورک، سانفرانسیسکو، لندن، لس‌آنجلس، واشنگتن دی سی، پاریس، برلین، تورنتو، بوستون، سائوپائولو و ریودوژانیرو بودند. اگرچه این شرکت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی WeWork بود اما همه چیز در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به شدت تغییر کرد.

Knotel در سال ۲۰۲۱ اعلام ورشکستگی کرد و فعالیت‌‌های آن توسط شرکت کارگزاری املاک تجاری نیومارک به ازای مبلغ ۷۰ میلیون دلار تصاحب شد. ما آن را در اینجا فهرست می‌کنیم زیرا اکثر مکان‌هایی که ذکر شد تحت‌ مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اگرچه ممکن است تحت نام تجاری Knotel باشند یا نباشند.

Make Offices

Make Offices

Make Offices در حال حاضر ۱۰ مکان در سراسر شیکاگو، واشنگتن دی سی و فیلادلفیا دارد که مانند بسیاری از زنجیره‌‌های فضای مشترک دیگر، عضویت در دفتر مجازی، عضویت در میز باز و دفاتر خصوصی را ارائه می‌‌دهند. عضویت دفتر مجازی از ۷۵ دلار در ماه شروع می‌شود، در حالی که حدنصاب روزانه ۳۵ دلار است.

Industrious

Industrious Office در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مکان در بیش از ۵۰ شهر ایالات متحده به اضافۀ سنگاپور دارد. آن‌ها پیشنهادات اجارۀ انعطاف‌پذیری دارند و اعضا می‌توانند بین انواع مختلف دفاتر و سطوح مختلف عضویت ماهانه یکی را انتخاب کنند.

Techspace

Techspace

Techspace در مجموع دارای ۸ مکان است. یک مکان در نیویورک، یکی در لس‌آنجلس، دو مکان در اورنج کانتی، یکی در سانفرانسیسکو، یکی در آستین، یکی در هیوستون و یک مکان جدید که در واشنگتن دی سی افتتاح شد. آن‌ها فضاهای اداری را برای افراد، استارتاپ ها، مشاغل کوچک تا متوسط و شرکت‌ها ارائه می‌دهند.

Venture X

Venture X در سال ۲۰۱۲ با یک مکان در ناپل فلوریدا آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۶ دارای امتیاز تشکیل تیم شد. اکنون آن‌ها ۴۵ مکان را در پنج کشور افتتاح کرده‌‌اند و بیش از ۵۰ مکان دیگر را تحت قراردادهای توسعه دارند. فضاهای Venture X علاوه بر فضای اداری انعطاف‌پذیر سنتی، بر رویکرد با اولویت مشتری و فرصت‌های املاک و مستغلات منحصر‌به‌فرد تمرکز دارد.

Serendipity Labs

Serendipity Labs

Serendipity Labs 30 مکان در ایالات متحده دارد و برنامه‌‌هایی را برای افتتاح مکان‌‌های بیشتر در سال جاری در نظر گرفته است. آن‌ها گزینه‌های عضویت متنوعی دارند، از جمله فضای اداری خصوصی، کار مشترک و اتاق جلسه که همگی با نرخ‌های رقابتی ارائه می‌شوند.

GreenDesk

Green Desk 10 مکان در شهر نیویورک ارائه می‌‌دهد که سه مورد از آن‌ در منطقۀ بروکلین، DUBMO و یکی در خارج از کشور در اسرائیل است. آن‌ها فضایی برای افراد و همچنین برای تیم‌های در حال رشد در نظر می‌گیرند؛ علاوه بر این گزینه‌هایی برای اجارۀ فضای اداری کامل ماه به ماه یا صرفاً برای اجارۀ دفاتر مجازی یا اتاق جلسات در صورت نیاز نیز ارائه می‌دهند. این مجموعه بیش از ۶۰۰۰ عضو دارد و خدمات دفتر مجازی آن از ۴۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

صنعت کار اشتراکی

سایر شرکت‌های بزرگ در صنعت کار اشتراکی

علیرغم اینکه این زنجیره‌‌های بزرگ کار مشترک تا چه حد گسترده شده‌‌اند، هنوز هم جا دارد که فضاهای کوچک کاری به فضاهای موفق تبدیل شوند. بازار کار مشترک بسیار بزرگ است و تا اشباع شدن فاصلۀ زیادی دارد. اعضایی که به دنبال یک شبکۀ بزرگ متشکل از بسیاری از همکاران دیگر هستند، قطعاً باید پیوستن به یک زنجیرۀ فضای کار اشتراکی را در نظر بگیرند.

در حالی که تعیین چیستی یک شرکت کار اشتراکی یا یک زنجیرۀ همکار دشوار است، در ادامه چند شرکت جالب دیگر ذکر شده‌اند که در ایالات متحده و همچنین در سایر نقاط در حال فعالیت هستند.

Regus

Regus

Regus یکی از اولین شرکت‌‌ها در سراسر جهان (اگر اولین مطلق نباشد) است که گزینه‌‌های فضای اداری مشترک را ارائه و به بازار عرضه می‌‌کند. این شرکت در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ فضای مشترک در سراسر جهان دارد. مدل منحصربه‌فرد آن که واقعاً بیشتر یک پلتفرم است تا یک شرکت کار اشتراکی، موجب می‌شود که Regus در مقایسه با بسیاری از فضاهای ذکرشده در این مقاله، با چالش‌های بسیار متفاوتی مواجه باشد. با این وجود، این شرکت یکی از بزرگترین نقش‌آفرینان در صنعت است و در نهایت با سایر غول‌های همکار رقابت می‌کند؛ به خصوص از طریق عضویت مشترک خود که به کاربران اجازه می‌دهد در هر یک از مکان‌های شرکت کار کنند.

Talent Graden

Talent Garden یکی از بزرگترین شبکه‌‌های فضاهای کار مشترک در اروپا است که ۲۱ پردیس در هشت کشور مختلف دارد. تمرکز این شرکت بر جامعه، ارائۀ فضای کار مشترک، برنامه‌های مشارکت شرکتی و فرصت‌های آموزشی برای اعضا است.

Ucommune

Ucommune

 شرکت چینی Woo Space، قبل از خریده شدن توسط Ucommune، بزرگترین زنجیرۀ کار مشترک در آسیا بود که مکان‌هایی در پکن، شانگهای و تیانجین داشت و مساحت کل فضای کاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می‌‌داد. این شرکت تنها یکی از خرید‌های متعددی بود که Ucommune انجام داد که از دیگر موارد می‌توان به Fountown (26 فضا در شانگهای و پکن) و Workingdom نیز اشاره کرد. آخرین دور تأمین مالی Ucommune در پایان سال ۲۰۱۸، ارزش این شرکت را ۳ میلیارد دلار نشان می‌دهد و رشد آن‌ها همچنان کاهش نخواهد یافت.

با وجود خریده شدن شرکت چینی Naked Hub توسط WeWork، به نظر می‌رسد که Ucommune دارای منابع کافی برای حفظ رهبری خود در بازار چین در سال ۲۰۲۱ باشد.

Novel Coworking

بنیانگذار Novel Coworking شاهد موفقیت Regus بود و مصمم شد که تعاملات شخصی بیشتری را به شرکت خود اضافه کند. امروزه، Novel Coworking با داشتن ساختمان‌‌هایی متعلق به خود و در نتیجه دریافت قیمت‌‌های پایین‌تر نسبت به رقبا، خود را متمایز کرده است. این امر همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا فضاهای اداری را راحت‌تر سفارشی کنند. Novel Coworking دارای مکان‌هایی در سراسر ایالات متحده، در شهرهای بزرگی از جمله دنور، هیوستون، ریچموند و سیاتل است.

فضاهای کار مشترک آینده

فضاهای کار مشترک آینده

افزون بر موارد ذکرشده، تجزیه‌وتحلیل ما رشد امیدوارکننده‌ای را برای سه فرانشیز کار مشترک زیر نشان می‌‌دهد. اگر به بازار کار مشترک علاقه دارید، به شما توصیه می‌کنیم که پیشرفت این موارد را دنبال کنید تا ببینید آیا آن‌ها در سال ۲۰۲۱ به نام‌های بزرگی مانند Regus می‌رسند یا خیر.

Servcorp

Servcorp دارای فضاهای اداری در ۲۲ کشور و ۹ مکان در ایالات متحده است و برنامه‌های اداری مجازی، فضاهای کار مشترک و دفاتر کامل را برای اجاره در سراسر جهان با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌‌دهد.

CommonGrounds

CommonGrounds دارای مکان‌هایی در ۱۱ ایالت است. علاوه بر این، با شرکت‌های همکار بوتیکی مانند HeraHub که در محل‌های کار برای زنان تخصص دارد نیز ایجاد شراکت کرده است. این شرکت همیشه به دنبال فرصت‌هایی برای گسترش است؛ چه از طریق افتتاح دفاتر جدید چه با برآورده کردن نیازهای اعضای خود.

MindSpace

MindSpace به ۱۵ مکان گسترش یافته است که جدیدترین آن‌ها در تل‌آویو است که در ژانویه افتتاح شد. با داشتن مکان‌‌هایی در سرتاسر جهان، مشخص است که این شرکت تا چه حد تمرکز بین‌‌المللی دارد، به‌ ویژه با مشتریان جهانی خود در سراسر جهان.

MindSpace

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
The Largest Coworking Companies in the US
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *