رپرتاژ

چرا خرید نود ۳۲ یک امر حیاتی برای موبایل و کامپیوتر شماست؟

لیمو HR

تا زمانی که رایانه ‎ها وجود داشته باشند، چه به اینترنت متصل شوند و چه بدون استفاده مکرر قرار گیرند،  همیشه نیاز به استفاده از یک آنتی‎ ویروس خوب وجود دارند. شاید تصور اینکه روزی مجرمان سایبری دیگر راهی برای ایجاد مزاحمت و کلاهبرداری نیابند، کمی دور از ذهن باشد. اما به نظر می‎رسد که خرید نود ۳۲ که یکی از نرم‌افزارهای ضدویروس شناخته شده در کل جهان است، بتواند کمک شایانی در تامین فضای امن در دستگاه‎ های مختلف کند.

ویروس کامپیوتری، به طور معمول، به عنوان بیماری رایانه ای محسوب می شود. درست مانند ویروس‎های انسانی که باعث بیماری در انسان می‎شوند. ویروس‎ ها می‎توانند از طریق اینترنت، ایمیل، فلش‌مموری، هارد آلوده‎ و حتی CD و DVD که دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی‎گیرند، وارد یک سیستم شوند. برای اینکه بتوانید از این موضوع جلوگیری کنید، بهتر است خرید نود ۳۲ را در برنامه خود قرار دهید.

آنتی ویروس چیست؟

آنتی‎ ویروس برنامه ای است که علیه ویروس کار می‎کند. این برنامه ویروس را تشخیص می‏دهد و در نهایت آن را پاک خواهد کرد. اما آنتی‎‏ ویروس ها قابلیت پیش‎گیرانه‎ هم دارند. به این معنی که فقط ویروس را از بین نمی‎برند، بلکه از آلوده شدن دستگاه شما (موبایل، کامپیوتر و …) نیز جلوگیری می‎کنند. در گذشته آنتی ویروس ها صرفا متکی بر پایگاه های داده‎ بودند اما هم اینک می‎توانند هر برنامه‌ای که رفتاری مشابه ویروس داشته باشد را تشخیص دهد.

آنتی ویروس نود ۳۲ چیست؟

اگر به دنبال نرم‌افزارهای مختلف آنتی‎ ویروس بوده ‎اید، احتمالا با سایت‎ هایی که برای خرید نود ۳۲ هستند برخورد داشته‌اید. نود ۳۲ (NOD32) مجموعه نرم‌افزارهایی امنیتی است که توسط شرکت ESET تولید می‏شود. از جمله کارهایی که این نرم‌افزار برای شما انجام می‎دهد:

  • جست وجوی سیستم برای پیدا کردن فایل‎‌های آلوده جدید و قدیمی
  • بررسی و ایمن ‎سازی راه ‎های نفوذ ویروس مانند فلش مموری، HTTP، POP3، SMTP و …
  • پاک کردن ویروس ‎ها از فایل‌های Read Only

چرا خرید نود ۳۲؟

کسانی که قصد خرید یک آنتی ویروس را دارند، با نرم افزارهای متعددی که ساخته ی شرکت‎های مختلف است، روبرو خواهند شد. اما چرا خرید نود ۳۲ ؟

اگر نگاهی به رتبه بندی جهانی آنتی ویروس ها بیندازید، متوجه خواهید شد که آنتی‌ویروس نود ۳۲ رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. همچنین در رتبه بندی‎ ارزان‎ترین نرم افزارهای آنتی ویروس جایگاه دوم را دارد. این نرم افزار دارای چندین سطح است که هر کدام از آن‎ها قابلیت‎‌ها و قیمت مخصوص به خود را خواهد داشت.  اما آیا نود ۳۲ بهتر است؟

  • قیمت آن نسبت به سایر آنتی ویروس های موجود در بازار کمتر است.
  • محافظت سطح بالایی در برابر انواع ویروس و فایل‎های مخرب دارد.
  • امکانات آن به شکل سطح‌بندی‎شده ارائه می‎شود و هر کسی می‎تواند بر اساس نیازهای خود آن را تهیه کنید.

محصولات نود ۳۲ به چند دسته تقسیم می‏شوند؟

محصولات نود ۳۲ به ۲ دسته‌ی کلی تقسیم می‎شود که شامل خانگی و تجاری می شود که بشرح ذیل برای شما توضیح داده خواهد شد:

خرید لایسنس نود ۳۲ خانگی

اگر تصمیم به خرید نوع خانگی برای ویندوز دارید، macOS و اندروید ارائه شده و شامل محصولات زیر است:

  • ESET Mobile Security: اگر نیاز به خرید آنتی ویروس موبایل دارید، می‎توانید از این محصول شرکت ESET استفاده کنید. این لایسنس فقط برای سیستم ‎عامل اندروید فعال می‎شود.
  • ESET NOD32 Antivirus: این لایسنس مخصوص سیستم‌عامل ویندوز و مک است. برای استفاده از آن بایستی نرم افزار را نصب کرده و سپس با خرید نود ۳۲ لایسنس آن را وارد برنامه کنید.
  • ESET Internet Security: این لایسنس از لحاظ امکانات چیزی بین ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security premium است. این لایسنس در ایران طرفداران بسیاری دارد.
  • ESET Smart Security premium: یکی از کامل‎ترین انواع این آنتی ویروس است. اگر به دنبال تهیه نود ۳۲ هستید، احتمالا این نوع برای شما بسیار مناسب باشد. چرا که تمامی قابلیت‎های نسخه ی اینترنت سکیوریتی را داراست و علاوه بر آن امکانات بیشتری مانند مدیریت پسوردها را هم در خود جای داده است.

خرید لایسنس نود 32 خانگی

خرید لایسنس نود ۳۲ تجاری

نوع تجاری برای حفاظت از رایانه های شبکه، مدیریت از راه دور، دریافت گزارشات و هشدارهای پیشرفته از وضعیت امنیتی، کنترل دسترسی به داده ها، افزایش سرعت و پایداری سیستم ها و مواردی از این قبیل استفاده می‎شود. برای خرید نود ۳۲ تجاری، با ۲ لایسنس مواجه خواهید شد:

ESET Server Security

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، این نوع از آنتی ویروس روی ویندوزهای خانگی نصب نمی‎شود. در واقع شما برای نصب ESET Server Security نیاز به سیستم عامل سرور دارید. از این لایسنس برای بیزنس هایی که تعداد کاربران آن کم ‎است، استفاده می‏شود. به این صورت که مثلا ۱ الی ۲ ویندوز سرور وجود دارد که برای آن یک آنتی ویروس تجاری تهیه می‎شود و سایر کلاینت ها هم از لایسنس خانگی استفاده خواهند کرد.

ESET Endpoint Security

از این نوع می‎توان هم برای سرورها و هم برای کلاینت ها استفاده نمود. حداقل تعداد کاربرد در این لایسنس ۵ تا است. اما شما به راحتی می‎توانید این تعداد را به اندازه ی دلخواه افزایش دهید. این محصول دارای کنسولی است که به وسیله ی آن می‎توان از طریق سرور، کلاینت ها را به شکل کامل مدیریت کرد.

خرید آنتی‎ویروس نود ۳۲ را چگونه انجام دهیم؟

هنگامی که قصد خرید نود ۳۲ می‎کنید با شکل‎های متفاوتی از عرضه ی آن مواجه خواهید شد. اما کدام یک از روش های خرید لایسنس نود ۳۲ درست و واقعی است؟.

اما راه صحیح خرید نود ۳۲ چیست؟

همانطور که می‎دانید، سایت ESET خارجی است و برای پرداخت هزینه محصول بایستی هزینه را به صورت دلار و با استفاده از کارت بانکی‎ بین المللی پرداخت نمایید که برای بسیاری از ما ایرانی‎ها مقدور نیست. به همین خاطر باید به مجموعه های معتبر برای خرید نود ۳۲ مراجعه کنید. یکی از این مجموعه ها، سایت node32.ir، نماینده رسمی محصولات ESET در ایران و یکی از نخستین سایت هایی است که محصولات این شرکت را در کشور عرضه کرده است.

خرید لایسنس از سایت node32.ir

خرید لایسنس از سایت node32.ir چگونه انجام می‏شود؟

سایت node32.ir کلیه محصولات ارائه شده توسط شرکت ESET را با سهولت تمام در اختیار کاربران ایرانی قرار می‎دهد. کافی است وارد سایت این مجموعه شده و از منوی بالای صفحه به بخش محصولات خانگی یا تجاری ESET دسترسی پیدا کنید.

در این سایت می‎توانید به راحتی خرید آنتی‎ ویروس موبایل را هم انجام داده و برنامه را روی تلفن همراه نصب و لایسنس را وارد کنید.

چرا سایت node32.ir؟

با یک جست‎وجوی ساده در گوگل می‎توانید متوجه شوید که سایت‎های بسیاری در زمینه ی فروش محصولات ESET فعالیت می‎کنند. اما چرا باید خرید نود ۳۲ را از این سایت انجام داد؟ این سایت کلیه‎ محصولات سایت ESET را پوشش داده و به مشتریان ایرانی عرضه می‎کند.

همچنین قیمت هایی که در این سایت مشاهده می‎کنید مناسب و مقرون به‌صرفه‌تر است و از آن مهم‎تر، هنگامی که از این سایت محصولی را خرید می‎کنید، برای آپدیت لایسنس به صورت مستقیم به سایت اصلی ESET متصل خواهید شد و هیچ واسطه ای در این میان حضور ندارد.

پشتیبانی کامل از مشتریان و کمک در نصب برنامه و استفاده از لایسنس نیز از دیگر مزایای خرید نود ۳۲ از این سایت است. همچنین node32.ir دارای مجوزهای لازم بوده و درگاه اختصاصی آن برای خرید امنیت کامل کاربران را فراهم کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *