اینفوگرافیک

معرفی شرکت های مدیریت صادرات

بهترین راهکار برای ارتقاء کمی و کیفی صادرات کشور، شرکت‌های مدیریت صادرات هستند. وجه تمایز آن ها با سایر شرکت‌ها شناخت از بازار، بازاریابی و حتی بازارسازی در کشور هدف است. این شرکت‌ها علایق، سلایق، فرهنگ مصرف و به طور کلی هر اطلاعاتی از بازار هدف که برای طراحی و تولید محصول لازم است را به تولیدکننده می‌دهند. شرکت­های مدیریت صادرات با مشتری‌ها در بازار هدف ارتباط می‌گیرند و آن ها را به تولیدکنندگان داخلی مرتبط می‌کنند و تا بسته شدن قرارداد و حتی تحویل کالا در کنار تولیدکننده می‌مانند.

همچنین این شرکت­ها به‌عنوان یک نمایندگی و با نام خود تولیدکننده به عنوان یکی از دپارتمان‌های آن اقدام به بازاریابی در کشور هدف می نمایند. در این حالت تمامی فرایندهای صادرات به نام تولید کننده انجام می شود و وی ریسک عدم پرداخت پول را می پذیرد و قیمت گذاری و شرایط پرداخت را تولیدکننده تعیین و به شرکت مدیریت صادرات ابلاغ می نماید.

خدماتی که در یک شرکت مدیریت صادرات ارائه می‌شود:

  • امکان سنجی صادرات محصول شامل بازار سنجی، بازارشناسی و تحقیقات بازار در کشورهای هدف
  • تدوین طرح صادرات محصول (EXPORT PLAN)
  • تعیین ویژگی‌های کمی یا کیفی محصولات جهت ورود به بازارهدف
  • ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ شبکه های توزیع در کشور مقصد و برقراری ارتباط موثر با آن ها
  • پیگیری اخذ مجوزات قانونی مورد نیاز جهت فروش محصول در کشور هدف
  • ایجاد زیرساختهای مورد نیاز جهت بازاریابی و برندینگ محصول در کشور هدف
  • شناسایی دقیق هزینه های صادرات به کشور هدف
  • اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﺮاي ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاري بر مبنا تقاضا و حضور رقبا در بازار
  • انجام امور انبارداری و حمل و نقل
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﭘﺮداخت ها و ﺗﻌﻬﺪات ﻃﺮﻓﯿﻦ

شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات یا تولیدکننده محصول می‌توانید متناسب با بازار هدف صادراتی محصول خود با یکی از شرکت‌های فعال مدیریت صادرات در ایران که در اینفوگرافی معرفی کرده‌ایم ارتباط بگیرید و محصول یا خدمتتان را به بازارهای جهانی ارائه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 1 Average: 5]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا