اخبار استارتاپی

میزیتو، نرم‌افزار مدیریت کسب‌ و کار و کنترل پروژه با امکانات جدید آپدیت شد

لیمو HR

مدیر خوب به افراد تیمش کمک می‌کند تا کارها را بهتر از خود او انجام دهند – فردریک دبلیو اسمیت

وقتی افراد از نردبان شغلی بالا می‌روند، به مرور تبدیل به مدیران در بخش‌های مختلف می‌شوند. در حالی که این پیشرفت جذاب است اما در عین حال مجموعه‌ای از چالش ها را نیز به همراه دارد. قرار نیست همه چیز همیشه مرتب پیش برود، زمان‌هایی وجود خواهد داشت که شما مسئول پیشرفت کارمندان و موفقیت تیم خود خواهید بود. برای اینکه یک رهبر موفق باشید باید خود را دائماً به روز کنید تا بتوانید به تقاضاهای در حال تغییر پاسخ دهید.

به عنوان یک مدیر به صورت مداوم با مشکلات جدیدی مواجه خواهید شد، اما نحوه رسیدگی به این مشکلات میزان موفقیت شما را تعیین می کند.

 

میزیتو ابزار مدیریت کسب‌کار و راهکار غلبه بر مشکلات مدیریتی

میزیتو یک نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار است که امکانات متفاوتی را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا به کمک آن عملکرد بهتری برای تیم خود رقم بزنند.

امکانات میزیتو شامل:

  • چت، گفتگو و جلسه آنلاین با اعضای تیم
  • تعریف نامحدود پروژه و وظایف برای مدیریت وظایف
  • مدیریت پروژه بر اساس بورد پروژه و کانبان (Scrum Board)
  • مدیریت پروژه بر اساس گانت چارت و مدل شکست وظایف (WBS)
  • قابلیت مشاهده وظایف در تقویم پروژه
  • مکاتبات سازمانی با نامه
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • مدیریت اسناد مالی
  • مانیتورینگ فروش و تعریف سرنخ فروش
  • مانیتورینگ دقیق و منظم وظایف، افراد و پروژه‌ها برای مدیران

 

معرفی امکانات اضافه شده در آپدیت میزیتو – فروردین ۱۴۰۲

 

  • قابلیت‌های اضافه شده در بخش پروژه:

 

  1. مشاهده فایل‌ها در پروژه

در نسخه‌های قبلی میزیتو برای یافتن فایل پیوست در وظیفه، ابتدا باید وظیفه را جستجو، باز و فایل را دانلود می‌کردید. در نسخه جدید میزیتو تمامی فایل‌های پیوست شده در وظایف پروژه به صورت متمرکز و یکجا برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر در سربرگ وظایف پروژه گنجانده شده است.

  1. کپی گانت چارت در کپی پروژه

گانت چارت یک نمودار مصور خطی برای نمایش وظایف روی خط سیر زمانی است تا مدیر دید بهتری نسبت به وظایف پروژه داشته باشد. در نسخه جدید میزیتو کپی گانت چارت نیز در کپی پروژه اضافه شده است و هنگام کپی پروژه، گانت نیز کپی خواهد شد.

کپی گانت چارت در کپی پروژه

  1. گروه‌بندی پروژه

گروه‌بندی پروژه امکانی است که به مدیر اجازه می‌دهد پروژه‌های خود را برای دسترسی راحت‌تر گروه‌بندی کند. برای گروه‌بندی پروژه حالا کافیست از منو تنظیمات پروژه‌ها گزینه گروه‌بندی پروژه را انتخاب کنید.

  1. نمودار وضعیت پیشرفت بورد پروژه

بورد پروژه مجموعه‌ای از لیست‌های متفاوت از وظایف است. حالا هر بورد در پروژه نمودار گرافیکی مختص به خود را دارد تا مدیر پروژه به صورت جزئی‌تر در جریان پروژه و روند پیشرفت آن قرار گیرد.

  1. مرتب سازی ستون‌های بورد

مدیر نیاز دارد تا وظایف در یک لیست بورد را براساس نیاز خود مرتب کند. در نسخه جدید میزیتو امکان مرتب‌سازی وظایف در ستون بورد با فیلترهای متنوع بوجود آمده تا بهترین حالت ممکن مرتب‌سازی برای مدیر پروژه فراهم گردد.

  1. بزرگنمایی و کوچکنمایی به صورت روزانه، ماهانه و فصلی در گانت چارت

در رابطه با گانت کمی بالاتر توضیح دادیم. در گانت چارت سیر زمانی وظیفه نمایش داده می‌شود و برای مدیر مهم است که وضعیت وظایف خود را در بازه‌های زمانی مختلف ببیند. در آپدیت میزیتو امکان بزرگنمایی اضافه شده است و حالا امکان انتخاب بزرگنمایی به صورت هفتگی و ماهانه وجود دارد.

  1. نمایش تعطیلات رسمی روی تقویم

در میزیتو برای زمان وظایف تقویم وجود دارد. حالا روزهای تعطیل رسمی روی تقویم با رنگ قرمز مشخص می‌شود تا مدیر انتخاب دقیق‌تری برای روزهای کاری داشته باشد.

 

  • قابلیت‌های جدید بخش وظایف:

 

  1. انتقال پروژه و وظایف از ترلو، اکسل و CSV

یکی از جذاب‌ترین امکانات اضافه شده در میزیتو امکان انتقال پروژ و وظایف از فایل‌ها و پلت‌فرم‌های دیگر است. در نسخه جدید میزیتو امکان انتقال پروژه و وظایف از ترلو (Trello)، فایل اکسل (Excel) و فایل CSV فراهم شده است تا بتوانید وظایف خود را به سهولت به میزیتو منتقل کنید.

  1. چک لیست وظیفه

قابلیت چک لیست در وظایف میزیتو این امکان را به مدیر می‌دهد تا وظیفه را به بخش‌های کوچکتر تقسیم و در چک لیست وظیفه تعریف کند. این امکان در میزیتو وجود دارد که پس از تعریف وظیفه با زدن تیک هر سطر از چک لیست، جزئیات تکمیل در همان سطر ثبت شود.

  1. پاسخ به گزارشات در وظیفه

در هر وظیفه امکان ثبت گزارشات مختلف توسط افراد وجود دارد و در نسخه جدید میزیتو امکان ثبت پاسخ برای گزارشات افراد نیز اضافه شده است.

  1. کپی وظیفه

اگر وظایف پر تکراری دارید، وظیفه را یک بار ایجاد و برای استفاده مجدد با تمام جزئیات به صورت کامل کپی کنید و مجددا استفاده بفرمایید.

 

  • قابلیت‌های جدید بخش نظرسنجی:

 

در قسمت پروژه و گفتگوی میزیتو امکان نظرسنجی از افراد عضو وجود دارد. در نسخه جدید میزیتو امکانات زیر به این بخش اضافه شده است.

  1. نظرسنجی – حالت آزمون

در این حالت برای هر سوال پاسخ‌ صحیح نیز باید مشخص شود و هر شرکت کننده پس از ثبت گزینه خود، گزینه صحیح را مشاهده خواهد نمود.

  1. نظرسنجی – پرسشنامه چند سواله

در این حالت می‌توان بیشتر از یک سوال را ایجاد و پاسخ‌های آن را از کاربران دریافت کرد.

  1. نظرسنجی – انتخاب چند پاسخ

در این حالت هر شرکت‌کننده امکان انتخاب چند پاسخ برای یک سوال را خواهد داشت.

  1. نظرسنجی – رای‌گیری محرمانه

در این حالت نظرسنجی محرمانه خواهد بود و امکان مشاهده نتیجه نظرسنجی را میتوان به مدیران محدود کرد و یا کاملا محرمانه نظرسنجی را برگزار کرد.

  1. نظرسنجی – آزمون چند سواله

اگر حالت نظرسنجی را روی چند سواله و همزمان آزمون قرار دهید، یک آزمون کامل خواهید داشت که کاربران می‌توانند در آن شرکت و نتیجه خود را نیز دریافت کنند.

 

  • تغییرات در میزکار:

 

  1. اضافه شدن سِمَت‌های سازمانی

برای هر کدام از اعضا یک سمت سازمانی درج کنید تا در قسمت وظایف و گفتگو سمت سازمانی افراد نیز نمایش داده شود. همچنین امکان جستجو براساس سمت سازمانی افراد نیز وجود دارد.

  1. امکان قطع موقت نوتیفیکیشن در مرورگر

اطلاع رسانی ‌تغییرات و وظایف در میزیتو از طریق نوتیفیکیشن صورت می‌پذیرد. در نسخه جدید میزیتو امکان غیر فعال کردن نوتیفیکیشن بر روی مرورگر برای مدت یک ساعت وجود دارد و با فعال کردن آن هیچ نوتیفیکیشنی در این بازه بر روی مرورگر دریافت نخواهد شد.

  1. امکان جابجایی کاربر

گاهی پیش خواهد آمد که کاربری از میزکار شما حذف و کاربر جدید اضافه می‌شود. در نسخه جدید میزیتو امکان انتخاب جابجایی کاربر در بخش‌های وظایف و پروژه‌ها، گروه‌های گفتگو و پرونده مشتریان به صورت مجزا وجود دارد.

تغییرات در میزکار

  • قابلیت‌های جدید بخش نامه:

 

  1. اتصال نامه به پرونده مشتری

در میزیتو بخشی برای مکاتبات سازمانی با عنوان نامه‌ها و بخشی به عنوان پرونده مشتری برای مدیریت بهتر مشتریان وجود دارد.در نسخه جدید میزیتو این امکان فراهم است که هر نامه به یک یا چند پرونده مشتری متصل شود تا هر زمان نیاز است بتوان نامه‌های متصل به پرونده مشتری را نیز مشاهده کرد. همچنین امکان جستجوی نامه‌ها بر اساس پرونده مشتریانِ متصل شده به نامه اضافه شده است.

 

  • قابلیت‌های جدید اسناد مالی:

در بخش پرونده مشتریان میزیتو امکان ثبت اسناد مالی نیز وجود دارد. یکی از این اسناد قابل ثبت، سند دریافتی احتمالی است که درآمدهای آینده در آن ثبت می‌شود. با ثبت یک سند دریافتی احتمالی و رد شدن تاریخ آن بدون موفقیت، این سند به سند درآمد معوقه تبدیل می‌شود تا مدیر گزارش دقیقی از درآمدهای وصول نشده خود داشته باشد.

 

  • قابلیت‌های جدید پرونده مشتریان:

 

  1. انتقال پرونده مشتریان از فایل اکسل

حالا این امکان فراهم است تا لیستی از پرونده مشتریان خود را از طریق فایل اکسل به میزیتو وارد کنید.

 

نکته پایانی

امیدواریم شما هم همانند ۷۷۰۰۰ تیم و شرکت برای پیشبرد اهداف کاری خود از میزیتو استفاده کنید، اما اگر هنوز استفاده از میزیتو را شروع نکرده‌اید می‌توانید همین الان با مراجعه به وبسایت میزیتو به آدرس mizito.ir ثبت‌نام و استفاده خود را بلافاصله آغاز کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *