اخبار استارتاپی

رئیس پارک فناوری پردیس: بیش از ۴۵۰ شرکت از خدمات پارک استفاده می‌کنند.

لیمو HR

صبح روز یکشنبه ۲۲ مرداد، نشستی خبری با حضور مسئولین پارک فناوری پردیس و خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.

در این جلسه ریاست پارک فناوری پردیس، مهندس صفاریان و مدیر ارتباطات این مجموعه، مهندس مهندس خالقیان حضور داشتند.

مهندس صفاریان در ابتدای نشست به ارائه آمار و ارقامی قابل توجه در خصوص پارک پرداخت. ایشان اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۴۵۰ شرکت از خدمات پارک استفاده می‌کنند. همچنین تعدادی قریب به ۹ هزار نفر به عنوان کارمند پارک مشغول به فعالیت‌اند. البته پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

صفاریان ضمن تشریح فعالیت‌های پارک بیان کرد: علاوه بر پذیرش شرکت‌های فناور که از ابتدای تاسیس پارک انجام می‌شده اکنون ایجاد کمپ‌های نوآوری و فناوری نیز در دستور کار قرار گرفته است. مساحت فضای اعطایی به هر کمپ حداقل ۵ هکتار بوده و ایجاد آن‌ها برای شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود. در این کمپ‌ها شرکت‌ها می‌توانند تیم‌های فناور زیرمجموعه خود را مستقر نمایند.

وی همچنین از دغدغه‌ها و چالش‌های اصلی مسئولین پارک گفت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های پارک، موضوع تامین فضای مسکونی برای کارکنان شرکت‌ها است که البته در این خصوص صحبت‌ها و توافقاتی با وزارت مسکن صورت گرفته اما تاکنون عملی نشده است.

احداث شهرک مسکونی نخبگانی به منظور تکمیل بسته اشتغال و سکونت یکی از دغدغه‌هایی است که می‌بایست تلاش بیشتری در راستای آن شکل بگیرد.

مهندس صفاریان در پایان سخنان خود به معرفی جدیدترین خدمت پارک پردیس پرداخت و اشاره کرد: گارانتی محصولات پارک مدلی برای تضمین کیفیت محصولات است که پس از ۳ سال کار مطالعاتی به مرحله اجرا رسیده است.  این خدمت در ۲ بخش تایید کیفیت و تضمین کیفیت به متقاضیان دریافت این گارانتی اعطا خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *