اخبار استارتاپی

حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا

پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی پلاست اوراسیا (Plast Eurasia 2023) که در روزهای اول تا چهارم آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول ترکیه برپا می‌شود.

لیمو HR

به گزار اکوموتیو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان ایرانی در اویون مخصوص در سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک حاضر خواهند بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته (Plast Eurasia İstanbul 2023) با حضور فعالان صنایع و رشته‌های مرتبط در حوزه‌های مواد خام و مواد شیمیایی، تجهیزات ماشین‌آلات و تجهیزات و صنایع فرعی، قالب‌گیری و بازیافت، دستگاه‌های حرارتی و کنترلی، اتوماسیون سیستم‌های خنک‌کننده در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه به همت صندوق نوآفری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری برپا می شود. ۱۴ شرکت ایرانی در حوزه های مرتبط با این نمایشگاه به ارائه محصولات و توانمندی های خود می پردازند.

لیست شرکت های دانش بنیان ایرانی حاضر در نمایشگاه پلاست اوراسیا

شرکت های ایرانیان سیم کار، کاجاران، پاک شیمی، پیشگامان گیتی سبز، آزمون پلیمر سپاهان، ورا پلیمر پیشرو (پلاس پلیمر)، ویژگان بسپار شرق، ویرا تک، کرانگین، استیل غرب آسیا، نیرومند پلیمر پارس، آریا فارمد پوشش، بسپار توسعه دوام شیمی و قالب سازان ستاک اصفهان حاضران ایرانی در این پاویون هستند.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و نیز حضور در نمایشگاه هیا معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *