رپرتاژ

با دعوت گروه صنعتی بروکس، بیش از ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی به تهران آمدند.

همایشی با حضور بیش از 3 هزار واحد صنفی الکتریکی، با حمایت گروه صنعتی بروکس در تهران برگزار شد.

گروه صنعتی بروکس امسال نیز همزمان با حضور در نمایشگاه صنعت برق تهران، دومین همایش سالانه بلکس را با حضور بیش از ۲ هزار نفر از فعالان صنف الکتریکی برگزار کرد.

به گزارش اکوموتیو بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق تهران از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه فعالان حوزه صنایع برق، الکترونیک و روشنایی هر ساله به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازند.

گروه صنعتی بروکس که هر ساله به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه برق و الکترونیک در این رویداد حضور دارد، امسال نیز با معرفی بیش از ۳۰۰ نوع کالای جدید در این نمایشگاه شرکت کرد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، شرکت بروکس در همایش ۴ روزه BELEX از خانواده بزرگ صنف الکتریکی و فروشندگان حوزه روشنایی و برق نیز تقدیر بعمل آورد.

جزئیات همایش Belex و مهمانان گروه صنعتی بروکس در این همایش

در این همایش که در سالن همایش های صدا و سیما طی ۴ شب و با حضور بیش از سه هزار نفر از فروشندگان و الکتریکی های کشور از دیگر شهرهای کشور برگزار شد، کالاهای جدید بروکس اعم از سیم و کابل، انواع ابزارهای مرتبط با برق و الکتریک، انواع رابط و محافظ های تجهیزات برقی، مینیاتوری و آنتن های تلویزیون و محصولات دیگر معرفی و به نمایش گذاشته شد.

مهمانان بروکس که از شهرهای مختلف کشور برای بازدید از نمایشگاه و حضور در دومین همایش سالانه دعوت شده بودند با ابراز رضایت از عملکرد این شرکت در تنوع کالا و کیفیت قیمت اعتقاد داشتند مشتریان آنها به نام بروکس اعتماد داشته و در مقایسه با سایر برندها از کالا و خدمات پس از فروش بروکس رضایت بیشتری دارند.

تصویر نمایشگاه Belex
تصویر تبلیغاتی نمایشگاه Belex

نمایندگان و فروشندگان محصولات برق و الکتریکی های حاضر در این همایش با استقبال از محصولات جدید معرفی شده توسط گروه صنعتی بروکس،طی ۴ روز بیش از صدها سفارش خرید برای شهرهای خود ثبت کرده و اعلام کردند سرعت عمل بروکس در تامین کالاهای با کیفیت و ارسال سریع برای سفارش دهندگان از دیگر شاخصه های خوب این برند می باشد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این همایش مطرح و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت معرفی نخستین بازار آنلاین تخصصی محصولات برق و الکترونیک در کشور با عنوان “می ارزه” بود.

به گفته مدیران گروه صنعتی بروکس، بر اساس آخرین مدل های نوین فروش کالا در دنیا سایتی با عنوان “می ارزه” طراحی و اجرا شده که در این بازار آنلاین تا به امروز بیش از ۳۸۰۰ قلم کالا از ۱۲۰ برند معتبر و پرفروش کالاهای برق و الکتریکی و ابزار در دسترس مصرف کننده قرار گرفته و بیش از ۳ هزار واحد الکتریکی به این سایت متصل شده و در حال تبادل کالا و انجام سفارشات هستند.

این سایت با ایجاد خط ارتباطی سریع بین خریدار و نزدیکترین واحد الکتریکی که کالای مورد نیاز را در دسترس دارد، سرعت انجام سفارش، تبادل مالی و ارسال کالا را در بازار افزایش داده و از این طریق به واحدهای صنفی فعال در حوزه برق و روشنایی کمک می کند تا با سرعت عمل بیشتری کالای خود را فروخته و مشتریان بیشتری جذب کنند. البته در کنار فروش کالا، الکتریکی های سراسر کشور می توانند نیازهای کالایی خود را نیز با یکدیگر تبادل کرده و از همین طریق کمبود انبار و کالای خود را نیز تامین نمایند.

گفتنی است گروه صنعتی بروکس طی مدت زمان کوتاهی از آغاز به کار، نام خود را در حوزه روشنایی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های این صنعت به ثبت رسانده است. استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در کنار بهره گیری از متخصصان جوان و خلاق، این شرکت را با سرعتی روزافزون در بازار صنایع برق و تکنولوژی پیش برده و مدیران ارشد این شرکت را برآن داشت تا همزمان با تحقق اهداف از پیش تعیین شده، به طراحی و معرفی اهداف و چشم انداز وسیع تری در این حوزه بپردازند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *