کسب و کارهای حمل و نقل و لجستیکمعرفی استارتاپ

لیست برترین استارتاپ های پیک موتوری

لیست استارتاپ های برتر پیک موتوری

لیمو HR

پیک موتوری، یکی از اجزای جداناشدنی در شهرها است. شهرهای شلوغ امروزی همیشه با معضل ترافیک و حمل و نقل همراه هستند. ارسال هر کالایی در داخل شهرها، مسئله ی لاینحلی است. پیک های موتوری تنها کسانی هستند که می توانند یک بسته ی مهم را در میان ترافیک معمول شهرها با سرعت منتقل کنند.

در گذشته پیک های موتوری مثل آژانس های محلی در محلات مختلف فعالیت می کردند. درست مثل آژانس‌ها، استارتاپ‌های مختلفی بنیان گذاری شدند تا این بازار را برای همه قابل دسترس کنند. این استارتاپ ها خدمات ارسال بسته ها را با قابلیت های مدرنی مثل امکان پیگیری بسته و امکان استفاده از پلتفرم ها و ابزارهای اتوماسیون پیشرفته ترکیب کرده و استفاده از این خدمات را نه فقط برای کاربران معمولی که سازمان ها و کسب و کارهای نوپا و قدیمی فراهم کردند. مدتی پیش خبر خرید الوپیک از سوی گروه صنعتی گلرنگ منتشر شد. این موضوع اهمیت ناوگان کافی پیک موتوری برای هر کسب و کار در حوزه حمل و نقل را به خوبی نشان می دهد.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ های پیک موتوری را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند. شما هم می توانید استارتاپ های خود را به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید.

اگه به دنبال بهترین استارتاپ هایی هستید که در حوزه ی پیک موتوری فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در این حوزه هستید، می توانید لیست استارتاپ های پیک موتوری اکوموتیو را مشاهده کنید یا این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لیست برترین استارتاپ های حوزه پیک موتوری

الوپیک

لوگو الوپیک

الوپیک اپلیکیشن درخواست پیک موتوری برای جا به جایی بار و مرسوله است. الوپیک در سال ۱۳۹۵ بنیانگذاری شده است. الوپیک با استفاده از اپلیکیشن الوپیک و وب اپلیکیشن خود خدمات حمل و نقل را به افراد، کسب و کارها و سازمان ها ارائه می دهد. الوپیک علاوه بر خدمات ارسال کالا، خدمات تاکسی موتوری، فروش موتوری و دریافت هزینه در محل و حمل و نقل با وانت را نیز ارائه می دهد. الوپیک از سرآوا جذب سرمایه کرده است. هم اکنون الوپیک زیرمجموعه ی گروه صنعتی گلرنگ است.

برای آشنایی بیشتر با الوپیک می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

تی نکست

لوگو تی نکست

تی نکست سرویس پیک موتوری مخصوص کسب و کارها است. تی نکست در سال ۱۳۹۶ پایه گذاری شده است. تی نکست با استفاده از وبسایت خود خدمات تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد را برای کسب و کارهای مجازی و فیزیکی ارائه می دهد. سفیران تی نکست به صورت سفیران پیاده، سفیران موتورسوار و سفیران خودرویی (برای بسته های بزرگتر) هستند. تی نکست از هولدینگ فاخر جذب سرمایه کرده است.

برای آشنایی بیشتر با تی نکست می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

اسنپ باکس

پیک موتوری

اسنپ باکس سامانه جا به جایی بار با موتور اسنپ است. از سال ۱۳۹۷ اسنپ باکس شروع به فعالیت کرده و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های این حوزه است. اسنپ باکس در قالب وب اپلیکیشن تخصصی خود و سوپر اپ اسنپ خدمات می دهد. خدمات اسنپ باکس شامل پیک موتوری و حمل و نقل وانتی و کامیونی می شود.

برای آشنایی بیشتر با اسنپ باکس می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

میاره

پیک موتوری

میاره پلتفرم دلیوری برای محموله‌های قابل حمل توسط موتور سواران است. میاره در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. میاره خدمات حمل را صرفا با استفاده از سفیران موتور سوار و در شهرهای تهران و کرج ارائه می دهد. مشتریان مد نظر میاره کسب و کارها شامل رستوران ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها و هر فروشگاهی است که کالاهای تند مصرف به فروش می رسانند. میاره از طریق اپلیکیشن یا پنل وبسایت خود خدمات را ارائه می دهد. میاره از سرمایه گذاران خطر پذیر حرکت اول، پیشگام، اد ونچرز و رهنما ونچرز جذب سرمایه کرده است.

برای آشنایی بیشتر با میاره می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

اسپید

لوگو اسپید

اسپید سامانه ارسال و پخش هوشمند کالا و مرسولات است. اسپید در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. اسپید از طریق وبسایت خود یا API خدمات ارسال و حمل و نقل، پرداخت در محل، انبار داری و نهایتا خدمات بسته بندی تخصصی ارائه می دهد.

برای آشنایی بیشتر با اسپید می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

استارتاپ های پیک موتوری غیرفعال

شکست استارتاپ ها امر معمولی است. بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا، به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل ارسال آسان و پیکچی در این حوزه بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند.

تا کنون مشتری استارتاپ های پیک موتوری بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این استارتاپ ها دارید؟ نظرتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *