اخبار استارتاپی

گزارش برگزاری رویداد مدیریت و راه اندازی کسب و کار در مدرسه کسب و کار ماهان

لیمو HR

در رویداد مدیریت و راه اندازی کسب و کار در مدرسه کسب و کار ماهان، حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور، تجربیاتش را در زمینه مدیریت و راه اندازی کسب و کارها به اشتراک گذاشت.

وی در این رویداد که با راهبری آرش سروری در موسسه آموزشی ماهان برگزار شد، درباره چالش های کسب و کار های نوظهور و استارتاپی در ایران صحبت کرد و گفت:« تجارت الکترونیکی در ایران یک مسئله پیچیده است و مداخله ها و نظارت های بیش از حد باعث کند و سخت شدن رشد پلتفرم های آنلاین شده است.»

وی در رویداد مدیریت و راه اندازی کسب و کار که با راهبری آرش سروری در موسسه آموزشی ماهان برگزار شد، درباره چالش های کسب و کار های نوظهور و استارتاپی در ایران صحبت کرد و افزود:« تجارت الکترونیکی در ایران یک مسئله پیچیده است و مداخله ها و نظارت های بیش از حد باعث کند و سخت شدن رشد پلتفرم های آنلاین شده است.»

به گفته پاکروان، در واقع کنترل قیمت در دست پلتفرم ها نیست و بازار املاک در حال حاضر آشفته است و در شرایطی که بازار رکود دارد، فروشندگان نمی توانند با تلاش در تغییر قیمت ها به هدف خود دست یابند و این شرایط اقتصادی زمانی است که این کار را ممکن تر می سازد.

حمیدرضا پاکروان و آرش سروری رویداد مدیریت و راه اندازی کسب و کار در مدرسه کسب و کار ماهان
حمیدرضا پاکروان و آرش سروری رویداد مدیریت و راه اندازی کسب و کار در مدرسه کسب و کار ماهان

مدیرعامل شیپور ادامه داد و فعالیت های شیپور را در سه حوزه املاک، خودرو و عمومی تقسیم کرد. او از رقابت سالم با پلتفرم دیوار ابراز خشنودی کرد و گفت:« اگرچه در برخی مواقع در رقابت تنگانگ با یکدیگر قرار می گیریم، اما با تعامل و دوستی مشکلاتمان را حل می کنیم. به علاوه، شیپور در منطقه شمال کشور در حوزه املاک سهم بیشتری نسبت به دیوار دارد.»

همچنین درباره چالش منابع انسانی و کمبود نیروی متخصص در ایران ادامه داد:« این بحران در حال تشدید است. و با توجه به پیر شدن جمعیت ایران و کاهش چشمگیر تولد، زمینه ساز بحرانی غیرقابل جبران خواهد شد.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *