اخبار استارتاپیاخبار صنایع خلاق و فرهنگی

رونمایی از برنامه راهبردی صنعت اسباب بازی و سرگرمی ایران

لیمو HR

برنامه راهبردی صنعت اسباب بازی و سرگرمی ایران در پایان رویداد توسعه و تبادل فناوری صنعت اسباب بازی رونمایی شد.

محمد مهدی برادران، معاون وزیر صمت در اختتامیه این رویداد گفت:« صنعت اسباب بازی صنعتی آینده ساز است و وجود یک جمع همدل، با افق مشترک، دانش بالا و برخوردار از نمونه کارهای موفق که توجه خاصی به بازارهای بین المللی هم دارد از ارزش های این رویداد است.»

آقای برادران در ادامه شبکه سازی و همراهی میان مدیران صنعتی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان را برای تقویت ارزش های این رویداد لازم دانست.

حسن سیرانی، تولید کننده این صنعت در اختتامیه این رویداد گفت:« اولین ذی نفعان صنعت اسباب بازی، کودکان و دومین ذی نفعان آن تولیدکنندگان هستند و باید حمایت شوند.»

وی در مورد ابعاد بازار جهانی اسباب بازی افرود:« هند در آینده سه و نیم میلیارد دلار اسباب بازی صادر خواهد کرد و دلیل این رشد، تسهیلگری دولت، شبکه سازی و کنار هم گذاشتن صنایع مرتبط است و این ها نکاتی است که در توسعه صنعت اسباب بازی باید محل توجه و نظر داشته باشیم.»

در اختتامیه این رویداد، برادران، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم از «برنامه راهبردی صنعت اسباب بازی و سرگرمی ایران» رونمایی کردند. این رویداد بستری برای همرسانی میان کسب و کارهای اکوسیستم خلاق و دانش بنیان کشور و تولید کنندگان صنعتی این عرصه است و با تلاش های ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم برگزار شد.

گفتنی است که رونمایی از برنامه راهبردی صنعت اسباب بازی و سرگرمی ایران، به دنبال توسعه و رونمایی برنامه ها و ستادهای دولتی در حوزه های مختلف از جمله هوش مصنوعی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *