اخبار آموزشاخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

برگزاری رویداد سرمایه گذاری ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) / جذب سرمایه تا سقف ۶ میلیارد تومان

لیمو HR

رویداد سرمایه گذاری ستاپ، چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با هدف شتابدهی و تسهیل گریِ جذب سرمایه برای تیم های استارتاپی حوزه تعلیم و تربیت، در سالن سلام ۱۰۰ استارتاپ برگزار شد.

در رویداد سرمایه گذاری ستاپ سرمایه گذاری طرح های تخصصی حوزه تربیت و آموزش که در دومین رویداد ملی ستاپ مستعد جذب سرمایه شناخته شدند، به ارائه طرح و ایده خود مقابل سرمایه گذاران پرداختند.

در ابتدای رویداد سرمایه گذاری ستاپ، سید حسام نوربخش، دبیر رویداد ملی ستاپ گفت: در دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش)، که با همکاری و حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش وپرورش، مجموعه صندوق صنایع خلاق، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ و… آغاز به کار کرد، تعداد ۳۲۰ تیم نوآور، اقدام به ثبت طرح و ایده خود نمودند.

سید حسام نوربخش در رویداد سرمایه گذاری ستاپ

دبیر رویداد ملی ستاپ اظهار داشت، در دومین مرحله از این رویداد ملی، پس از بررسی ۱۵۰ طرح دریافتی، ۱۷ طرح در مرحله پیش بذری و در طی دو روز به رقابت پرداختند، که از این میان با انتخاب رهیاران، ۶ تیم به مرحله پیش شتاب دهی راه یافتند.

نوربخش افزود، علاوه بر این، از میان ۱۷۰ محصول ثبت شده پس از ارزیابی دقیق، بر اساس شاخص های آموزشی تربیتی، کسب و کاری و عمومی، ۴۳ تیم به مرحله پیش ارائه راه یافتند و بر اساس تجمیع نظر داوران و سرمایه گذاران، ۱۷ تیم مستعد جذب سرمایه شناخته شده و در این رویداد سرمایه گذاری به ارائه طرح و محصول خود مقابل سرمایه گذاران پرداختند.

سرمایه گذاری تا سقف ۶ میلیارد تومان در رویداد سرمایه گذاری ستاپ

ارائه های رویداد سرمایه گذاری ستاپ

وی در پایان یادآور شد، در انتهای رویداد سرمایه گذاری ستاپ، تا سقف ۶ میلیارد تومان به صورت سرمایه گذاری مشترک، جذب سرمایه صورت خواهد پذیرفت. گفتنی است، آیین اختتامیه دومین رویداد ملی ستاپ، در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های بین الملل صدا و سیما، برگزار می گردد و نتیجه نهایی سرمایه گذاری و تیم های برتر در این آیین اعلام خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *