رپرتاژ

محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال

لیمو HR

محبوب‌ترین پلتفرم های تماشای فیلم و سریال کدام‌اند؟ این سؤال یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سؤالاتی است که معمولاً عاشقان فیلم و سریال با آن مواجه می‌شوند و همواره به دنبال یک جواب دقیق و به‌روز برای آن می‌گردند.

امروزه پلتفرم‌های بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی را به طرف‌داران این حوزه ارائه می‌کنند؛ این موضوع در کنار مزایای متعددی که در اختیار کاربران قرار داده است، در عین حال باعث شده تا انتخاب معتبرترین آن‌ها به یک چالش مهم‌ برای افراد تبدیل شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال را به طور کامل معرفی کنیم تا از طریق آن‌ها به بهترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا دسترسی داشته باشید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با بهترین پلتفرم‌ها

در گذشته، طرف‌داران فیلم سریال برای تماشای محتواهای مورد علاقه خود باید آن‌ها را خریداری و یا از طریق سایت‌های مختلف دانلود می‌کردند. با گذشت زمان، پلتفرم‌های خارجی و ایرانی زیادی در حوزه فیلم و سریال به وجود آمدند و امکان تماشای آنلاین را برای مخاطبان فراهم کردند.

در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین پلتفرم‌ها آشنا کنیم.

محبوب‌ترین پلتفرم‌های خارجی تماشای فیلم و سریال

با اینکه بسیاری از سایت‌های ایرانی، انواع فیلم و سریال خارجی را ارائه می‌کنند، اما طرفداران حوزه سینما علاقه زیادی به تماشای نسخه اصلی فیلم‌ها دارند. در حال حاضر پلتفرم های خارجی تماشای فیلم و سریال بسیار زیادند، اما موارد زیر مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند:

  1. پلتفرم نتفلیکس

بدون شک پلتفرم نتفلیکس یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال است که توانسته یک مجموعه کامل را در اختیار کاربران چند صد میلیونی خود قرار دهد. تنوع آرشیو‌های نتفلیکس آن‌قدر بالاست که تقریباً تمام سلیقه‌های حوزه سینما را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

«البته باید به این نکته دقت کنید که به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، کاربران ایرانی دسترسی آزاد و بدون محدودیت به نتفلیکس ندارند.»

با اینکه دسترسی به نتفلیکس برای ایرانیان وجود ندارد، اما با خرید گیفت کارت نتفلیکس از ایرانیکارت، می‌توانید این مشکل را به‌راحتی حل کنید. گیفت کارت‌ها به‌عنوان یک کارت هدیه امکان خرید و شارژ اکانت‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند. برای آموزش گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان می‌توانید به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید.

  1. دیزنی پلاس

در دنیای پلتفرم‌های خارجی، دیزنی پلاس یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها به شمار می‌آید. بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در دیزنی پلاس پخش می‌شوند، مختص این پلتفرم هستند و در جای دیگری پیدا نمی‌شوند. لازم به ذکر است که تنوع فیلم‌ها و سریال‌های پلتفرم دیزنی لند بسیار زیاد است و تقریباً تمام فیلم‌ها و سریال‌های برجسته دنیا را می‌توانید در داخل آن پیدا کنید.

در پلتفرم دیزنی پلاس تمام اعضای خانواده می‌توانند یک حساب کاربری ایجاد کنند تا در یک بستر امن، فیلم‌های مورد نظر خود را ببینند. همچنین در صورت نیاز، امکان نصب اپلیکیشن آن روی تلویزیون، کامپیوتر، موبایل، تبلت و کنسول بازی وجود دارد.

  1. سایت اچ بی او مکس

بدون شک در میان پلتفرم‌های فیلم و سریال، شبکه اچ بی او به دلیل سابقه طولانی در ساخت و ارائه سریال‌هایی مانند فرندز، بازی تاج و تخت و… محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. عرضه بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تاریخ باعث می‌شود که طرف‌داران سینما علاقه بیشتری برای ثبت‌نام در این پلتفرم نشان دهند.

هزینه اشتراک و نسخه پرمیوم سایت HBO مانند نتفلیکس بسیار مناسب است، اما کاربران ایرانی دسترسی آزادی به آن ندارند. برای اینکه بتوانید این چالش را از بین ببرید، باید به سایت‌های معتبر از جمله ایرانیکارت مراجعه و اشتراک پرمیوم را خریداری کنید.

  1. آمازون پرایم

کمپانی بزرگ آمازون در زمینه فیلم و سریال هم به کاربران خود سرویس‌ جذابی را ارائه کرده است تا بتوانند با هزینه‌ای کم به بهترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های جهان دسترسی داشته باشند. سرویس پرایم ویدئو از کمپانی آمازون توانست در مدت کوتاهی طرف‌داران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند تا از فیلم‌های باکیفیت آن استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی آمازون پرایم این است که ابتدا یک اشتراک ماهانه به‌صورت رایگان ارائه می‌کند تا در صورت رضایت، اشتراک ماه‌های بعد را خریداری کنید. البته آمازون پرایم در حالت عادی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و باید از گیفت کارت آمازون برای فعال‌سازی اکانت خود استفاده کنند.

بهترین سایت‌های اشتراک آنلاین فیلم و سریال ایرانی

در میان محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال، پلتفرم‌های ایرانی چالش کمتری را پیش روی شما قرار می‌دهند. همانطور که گفتیم، سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی معمولاً به‌صورت مستقیم در دسترس ایرانیان نیستند، اما سایت‌های ایرانی بدون هیچ مشکلی و فقط با پرداخت هزینه‌ای خاص، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. موارد زیر بهترین سایت‌های اشتراک آنلاین فیلم و سریال ایرانی هستند:

  1. سایت فیلیمو

سایت فیلیمو اولین سایتی بود که به‌عنوان یک پلتفرم ایرانی، کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرد. با اینکه مبلغ اشتراک فیلیمو به نسبت رقبای دیگر بیشتر است، اما امکانات بهتر این سایت و ارائه خدمات متنوع باعث می‌شود که همچنان بیشتر افراد این پلتفرم را انتخاب کنند.

آرشیو کامل، دسترسی به فیلم‌های باکیفیت، پخش سریع فیلم‌ها، امتیازدهی داخلی به فیلم‌ها و… از جمله ویژگی‌های جذاب و بسیار عالی فیلیمو هستند.

  1. پلتفرم نماوا

نماوا یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب و شناخته‌شده ایرانی است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. در این پلتفرم، فیلم‌ها و سریال‌ها به‌خوبی دسته‌بندی شده‌اند و با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌گیرند. با اینکه آرشیو نماوا در تمام قسمت‌ها مانند پلتفرم فیلیمو کامل نیست، اما قیمت پایین‌تر آن باعث می‌شود که کاربران زیادی از آن استفاده کنند.

  1. فیلم نت

فیلم نت با ظاهر جذاب و حرفه‌ای خود به رقابت با سایر پلتفرم‌ها آمد و تا حد زیادی توانست خود را در میان محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال قرار دهد. آرشیو بزرگ و نسبتاً کامل، قالب حرفه‌ای و جذاب، قیمت کمتر نسبت به نماوا و فیلیمو، سیستم امتیازدهی داخلی و… تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت فیلم نت هستند. به‌طورکلی، تعداد پلتفرم‌های ایرانی روزبه‌روز در حال افزایش است، اما این سه پلتفرم همواره در اولویت‌ کاربرها قرار دارند.

سخن نهایی

محبوب‌ترین پلتفرم های تماشای فیلم و سریال این امکان را برایتان فراهم می‌کنند تا به آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشید. در این مطلب به طور کامل بهترین پلتفرم‌های ایرانی و خارجی را معرفی کرده و به شما گفتیم که چگونه به پلتفرم‌های خارجی دسترسی پیدا کنید. اگر همچنان درباره محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال سؤال خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *