مقالات اینترنت اشیا

آیفون تصویری چی بخرم؟

قبل از خرید هر وسیله یا قطعه ای نیاز به این هست که اطلاعات مربوط به اون رو داشته باشیم. قاعدتا چون خیلی از خریداران آیفون تصویری کسانی هستند که در آپارتمان زندگی میکنن، پس باید در این مورد اطلاعات بیشتری هم داشته باشن تا خریدشون باعث نشه بجز خودشون دیگران نیز متضرر شن.

از این رو ما در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چه آیفونی بخرید که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشه و بتونه سالها کار خودش رو به خوبی انجام بده. ما تو ادامه ۴ تا برند پرفروش و دوست داشتی رو نام می بریم میکنیم که با خرید محصولات از این شرکت ها پشیمان نمی شید و در بعدش بهترین محصولات رو هم معرفی می کنیم.

آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک یکی از برند هایی هست که کیفیت در اولویتش قرار گرفته و از این جهت جنس خیلی ارزون نداره با این حال ما قبلا ۳ مدل آیفون الکتروپیک که ارزش خرید بالایی دارند رو تو صفحه جداگانه ای معرفی کردیم. این برند تنوع خوب محصولی داره و گارانتی ۳۶ ماهه رو روی محصولاش قرار داده.

آیفون سیماران

یکی از برندهای خوب ایرانی که الان محصولاتش جزو پرفروش های بازار هست و تنوع این محصولات کار رو برای ما راحت می کنه تا با هر بودجه ای بتونیم از محصولات این شرکت استفاده کنیم. گارانتی ۳۰ ماهه، تنوع خوب محصولات و نمایندگی های زیادش در ایران از نقاط قوت این برند هست.

آیفون تصویری تابا

تابا رو خیلی ها بهترین برند ایرانی در تولید آیفون تصویری میدونن. ما هم میگیم جزو سه برند برتر ایرانی هست و محصولاتش جزو با کیفیت ترین و البته با امکانات ترین محصولاتی هست که میشه تو دربازکن تصویری انتخاب کرد. این برند هم ۳۶ ماه گارانتی روی تمامی محصولاتش در نظر گرفته و البته گارانتی درب منزل انجام میشه.

آیفون کالیوز

کالیوز رو ما از جهت کیفیت بالا و قیمت مناسبش به شما معرفی می کنیم. این برند مثل سه برند قبلی معروف نیست اما گارانتی آیفون کالیوز ۴ ساله هست و در سراسر ایران هم پشتیبانی میده و هر روز هم در حل بهتر و گسترده شدن هست. حالا بریم تا چند مل آیفون تصویری در سطح قیمتی مختلف بهتون معرفی کنم.

آیفون تصویری بر اساس اندازه و قیمت

آیفون تصویری ارزان چی بخرم؟

تو این رده قیمتی آیفون های معرفی شده امکانات ویژه ای در اختیارتون قرار نمی دن و فقط تصویر رنگی و صدای رفت و برگشت خوب داره و شما می تونید با شنیدن صدای زنگ، دم درب رو ببینید، با مراجعه کننده صحبت کنید و در نهایت درب رو باز کنید. این مانیتورها به یک پنل وصل می شن و امکان اتصال به دوربین و ضبط تصویر رو ندارن. ویژگی برتر این سری قیمت به شدت اقتصادی و ارزان هست و ما به ترتیب ارزش این مدل ها رو لیست می کنیم.

  1. آیفون کالیوز B41 صفحه نمایش ۴.۳ و دکمه لمسی
  2. آیفون تصویری ۵-۴۳ تابا بدون حافظه صفحه نمایش ۴.۳ اینچ
  3. آیفون سیماران HS-43 صفحه ۴.۳ اینچی بی حافظه
  4. آیفون الکتروپیک ۱۲۸۶ ورژن جدید ۳.۵ اینچی

 

آیفون های حافظه دار قیمت مناسب چی بخرم؟

همونطور که اولویت این گروه داره به ما میگه محصول ما باید با حافظه باشه. حالا تو این رده شرکت ها محصولات متنوعی دارن و ما بر اساس امکانات و قیمت از هر برند یک نماینده به شما معرفی می کنیم. اما دیگر امکاناتی که در این گروه شاهد اون هستیم شامل مواردی چون اتصال به دو پنل زنگ، اتصال به حداقل یک دوربین امنیتی، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی و ساپورت کارت حافظه هست.

  1. آیفون تابا ۱۰۴۳ با حافظه صفحه ۴.۳ اینچی تمام لمسی و اینترکام
  2. سیماران ۴۶TKM با حافظه بسیار باریک ۴.۳ اینچی دکمه لمسی و اینترکام
  3. آیفون الکتروپیک ۱۰۹۶ با حافظه ۴.۳ اینچی دکمه لمسی
  4. آیفون کالیوز ۴۳۲MT با حافظه دکمه لمسی ۴.۳ اینچی و اینترکام دار

آیفون تصویری بزرگ و به قیمت چی بخرم؟

اگر به دنبال آیفون تصویری بزرگ با حداقل قیمت هستید هم می تونید چند مدل رو در نظر داشته باشید. شرکت ها ۷ اینچی های بدون حافظه و ارزانی رو معرفی کردن که قیمتشون در سطح ۴.۳ اینچی های با حافظه هست ولی به لحاظ امکاناتی خیلی ویژگی خاصی ندارن و کاملا ساده هستن.

  1. آیفون تابا ۵-۷۰ صفحه نمایش ۷ اینچی بدون حافظه
  2. آیفون کالیوز B71 بدون حافظه ۷ اینچی دکمه لمسی
  3. آیفون سیماران ۷۲TK بدون حافظه، ۲ ورودی، رله دوم دکمه لمسی ۷ اینچی
  4. آیفون الکتروپیک ۱۲۹۴ بدون حافظه ۷ اینچی دکمه لمسی

آیفون تصویری گران قیمت چی بخرم؟

در این مرحله با اینکه نیم نگاهی به قیمت داریم اما اولویت ما امکانات هست. محصولات این رده همه ۷ اینچی هستن و همه صفحه نمایش تمام لمسی دارند. قابلیت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، اتصال به دو پنل و همچنین دوربین، ارتباط داخلی صوتی با بقیه واحدها و رله دربازکن دوم که می شه درب پارکینگ رو باهاش باز کرد تو همه این مدل های معرفی شده وجود داره.

  1. آیفون سیماران ۷۸W وای فای دار انتقال تصویر روی گوشی، ۷ اینچی لمسی
  2. آیفون الکتروپیک ۹۹۶ حافظه دار ۷ اینچی لمسی
  3. آیفون تابا ۱۰۷۰ پرو هفت اینچی حافظه دار تمام لمسی
  4. آیفون کالیوز K77 با حافظه و ۷ اینچی تمام لمسی

مشخصات کامل محصولات رو از کجا ببینم؟

ما این مطلب رو بر اساس گزارش و آماری که سایت دی سی ای کالا در اختیار ما گذاشت در آوردیم و در اختیار شما گذاشتیم. این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل ۵ ساله خروجی گرفته شده و کاملا قابل اتکا هست. شما برای مشاهده محصولات، مقایسه و بررسی اونها و حتی خرید با بهترین قیمت می تونید وارد سایت www.Dcakala.com بشید.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *