اخبار استارتاپی

ورود استارتاپ‌های برتر به فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا

فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا قرار است از پنجم تا هفتم تیرماه 1397 در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارتاپ برتر اروپایی برگزار شود.

لیمو HR

سازمان نظام صنفی‌رایانه‌ای استان تهران با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قصد دارد زمینه‌ی حضور تعداد محدودی از استارتاپ‌های برتر ایرانی را در فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا با عنوان WEBIT FESTIVAL Europe فراهم کند.

عطا خلیقی، عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی‌رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر گفت: فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا قرار است از پنجم تا هفتم تیرماه ۱۳۹۷ (۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارتاپ برتر اروپایی برگزار شود.

خلیقی با اشاره به فراهم شدن حضور تعداد محدودی از استارتاپ‌های توانمند ایرانی در این رویداد، ادامه داد: کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان، از طریق تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد دارد زمینه‌ی حضور تعداد محدودی از کسب‌و‌کارهای نوپای برتر حوزه‌ی فاوا را در این رویداد فراهم کند.

عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای تهران در این خصوص افزود: از استارتاپ‌های توانمند حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات که امکان تعامل و همکاری با کشورهای اروپایی را دارند دعوت می‌کنیم برای حضور در این رویداد، درخواست خود را به همراه مشخصات کلی کسب‌وکار، دلایل، برنامه‌ی حضور در فستیوال و اطلاعات تماس را حداکثر تا ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۳۹۷ از طریق ایمیل ارسال کنند.

خلیقی در این خصوص به مشارکت کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان اشاره کرد و گفت: کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای تهران با مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست استارتاپ‌های علاقه‌مند را بررسی کرده و درنهایت از میان متقاضیان، برگزیدگان را برای حضور در این رویداد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور خارجه معرفی خواهد کرد.

به گفته‌ی خلیقی، در این رویداد جهانی، وزیر امور خارجه‌ی کشورمان نیز با هدف تقویت همکاری میان ایران و اتحادیه‌ی اروپا در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، در کنار کارآفرینان برگزیده‌ی ایرانی حضور خواهد داشت.

براساس اعلام کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای تهران، تمام هزینه‌های حضور در این رویداد، بر عهده‌ی خود استارتاپ‌های متقاضی است و تنها امکان حضور و معرفی استارتاپ‌های برگزیده در این رویداد و پیش‌برد تعاملات و مذاکرات تسهیل خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این رویداد، می‌توانند به وب‌سایت رویداد مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای استان تهران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *