اخبار استارتاپیاخبار صادرات

برگزاری جلسه گفتگوی شرکت های صادراتی و گمرک ج.ا.ا.

لیمو HR

جلسه گفتگو میان شرکت های صادراتی و گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران، رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت‌های دانش بنیان صادراتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از معاونت علمی، این رویداد در ۱۲ام اردیبهشت ماه سال جاری با حضور محمد رضوانی فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونان و مدیران کل ستادی گمرک به صورت چهره به چهره و با تعیین وقت قبلی در بازه های زمانی ۱۰ دقیقه ای برگزار خواهد شد.

جلسه گفتگوی شرکت های صادراتی و گمرک، با هدف تسهیل فعالیت های تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها ارائه می شود. در این رویداد پاسخ به نیاز ها از سوی بالاترین مقام مسئول گمرک و معاونین وی و مدیران ستادی این سازمان ارائه می شود.

شرکت در جلسه گفتگوی شرکت های صادراتی و گمرک

شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت بین المللی که علاقه مند به حضور در این رویداد هستند، لازم است درخواست خود را از طریق آدرس https://tesc.ir/service/24/1 ارسال کنند. مهلت ارسال درخواست تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۱۱۸۶ داخلی ۵۲۱۴ خانم محسنی و ۵۲۱۶ آقای اتراکی تماس بگیرند.

این جلسه چهارشنبه، ۱۲ام اردیبهشت ماه سال جاری در گمرک جمهوری اسلامی ایران در خیابان دکتر شهید بهشتی برگزار می شود.

زمان اختصاصی هر شرکت، بر اساس موضوع اعلام شده از سوی شرکت، با مدیران عامل یا نمایندگان تام الاختیار این شرکت ها تنظیم می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *