اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

خروج شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پرشیافاند از استارتاپ شگرفیست

لیمو HR

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پرشیافاند در سال ۱۳۹۹ بر روی استارتاپ شگرفیست سرمایه گذاری کرد و پس از ۳ سال همراهی با این استارتاپ با واگذاری سهام خود به سایر سهام داران از ترکیب سهامداری آن خارج شد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از تریبون نیوز، علی اکبر رحیم بروجردی، مدیرعامل پرشیافاند (پیشگامان کارآفرینی پرسیا) خبر از خروج خود از استارتاپ شگرفیست داد و گفت:« با توجه به مقطعی که استارتاپ شگرفیست در آن قرار داشت، نیاز بود که خون تازه ای در رگ های این استارتاپ در قالب سرمایه تزریق شود. از طرفی رسالت یک وی سی (VC) جدای از سرمایه گذاری، اگزیت نیز هست. بر همین اساس، با توجه به مسیری که برای آینده شگرفیست متصور بودیم، تصمیم گرفتیم با اگزیت، کلیه سهام خود را به سرمایه گذاران جدید واگذار کنیم.»

خروج موفق پرشیافاند از استارتاپ شگرفیست

مدیرعامل پرشیافاند در مورد پرشیافاند و آینده شگرفیست افزود:« در این مدت سهام ما نیز رشد داشته و توانستیم خروج موفقی را از این استارتاپ داشته باشیم. قطعا ورود سرمایه گذار جدید می تواند برای مجموعه شگرفیست بستری مناسب را برای ورود به مسیری تازه و توسعه آن ها فراهم کند.»

پرشیافاند در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است و تا به امروز بر روی استارتاپ هایی در حوزه های بازی و سرگرمی، اینشورتک، سلامت، فینتک و پلتفرم آموزشی در حوزه مهارت و خلاقیت سرمایه گذاری کرده است.

استارتاپ شگرفیست که اعضای اصلی آن را وحید عبدالهی ها، میلاد مهاجر، کسری آژیر و پندار صفری تشکیل می دهند، در سال ۱۳۹۹ توانست در ازای ۳۰ درصد از سهام، سرمایه مورد نیاز خود را از پرشیافاند جذب کند.

استارتاپ شگرفیست با نام حقوقی ایده پردازان شگرف پارسه در حوزه گیم و گیمیفیکیشن فعالیت می کند و بر روی ارائه بازی های تحت وب و راهکارهای گیمیفیکیشن برای سایر کسب وکارها تمرکز دارد. شگرفیست اجرای کمپین های گیمیفیکیشن را برای شرکت های بزرگی مانند دیجی کالا، اسنپ و همراه اول در رزومه خود دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *