اخبار استارتاپی

برگزاری دومین نشست تجاری‌ فناوری D-8 در اینوتکس ۲۰۱۸

دبیرخانه‌ی شبکه‌ی تبادل و انتقال فناوری D-8، دومین نشست تجاری‌فناوری خود را در حوزه‌ی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر برگزار می‌کند.

لیمو HR

یکی از فعالیت‌های مهم شبکه‌ی تبادل و انتقال فناوری D-8 TTEN، برگزاری جلسات تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی ۸ کشور برای آشنایی با هم و یافتن شرکای تجاری و انجام تحقیق و توسعه‌ی مشترک و تبادل فناوری است.

نخستین نشست تجاری‌فناوری D-8، در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ در کشور بنگلادش و در حوزه‌ی فناوری‌های زیستی (بیوسیمیلارها) و با حضور ۱۸ شرکت برگزار شد که ظرف یک روز شرکت‌ها با یک‌دیگر آشنا شده و جلسات رودرروی خود را برگزار کردند و روز دوم نیز به بازدید از شرکت‌های فناور و سایت‌های بیوسیمیلار کشور بنگلادش اختصاص یافت.

دبیرخانه‌ی شبکه‌ی تبادل و انتقال فناوری D-8 TTEN قصد دارد دومین نشست تجاری‌فناوری خود را در حوزه‌ی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، در روز اول برپایی نمایشگاه برگزار کند.

در این نشست، شرکت‌های فناور از این ۸ کشور به ارائه‌ی فناوری‌های خود پرداخته و با یک‌دیگر به مذاکره خواهند پرداخت و از سایت‌های انرژی تجدیدپذیر و شرکت‌های مربوطه در ایران نیز بازدید خواهند داشت.

کشورهای مالزی، اندونزی، بنگلادش، پاکستان، ایران، ترکیه، مصر و نیجریه گروه D-8 را تشکیل می‌دهند که دبیرخانه‌ی آن در استانبول مستقر است و دبیرخانه‌ی D-8 TTEN نیز در پارک فناوری پردیس استقرار دارد.

لازم به ذکر است هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری  با موضوع «شهر هوشمند» به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *