اکوسیستم

گزارش اختصاصی اکوموتیو از دومین روز الکامپ

الکام استارز ، قلب تپنده الکامپ

دومین روز از الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، جنب و جوش بیشتری نسبت به نخستین روز آن داشت. حضور گسترده علاقه‌مندان امیدواری را در قلبمان برانگیخته می‌کرد اما باز هم اولین چیزی که نمود پیدا می‌کرد بی‌تدبیری‌هایی بود که بارزترین نمودش ترافیک شدید اطراف نمایشگاه بود که همگان را آزار می‌داد. وضعیت الکامپ و به خصوص الکام استارز را نمی‌شود در دو یا سه خط خلاصه کرد و لذا به موقع به تشریح آن خواهیم پرداخت.

آنچه اکنون باید به آن توجه کنیم، اکنون است. اکنونی که بسیاری از فرصت‌ها را، هر چند در کنار بسیاری مشکل‌ها، در الکام استارز گرد هم آورده است. اکنونی که نیروهای جوان و متخصص کشور زیر یک سقف قرار گرفته‌اند و هر واژه، هر جمله و هر صحبتی که میان آن‌ها مطرح می‌شود، می‌تواند مسیر آینده را تغییر دهد و ما هیچ قصدی نداریم مگر اینکه شما را با اکنون همراه کنیم.

سعی کردیم از فرصت حضورمان در الکام استارز بیشترین استفاده را ببریم و حواسمان بود که سهمی هم برای مخاطبان اکوموتیو در نظر بگیریم. علاوه بر گزارش تصویری که در این پست با شما به اشتراک می‌گذاریم، مصاحبه‌هایی در قالب ویدئو با استارتاپ ها و دیگر مجموعه‌های حاضر در الکام استارز داشته‌ایم که در اولین فرصت آن‌ها را نیز منتشر خواهیم کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *