اخبار استارتاپی

استارتاپ ویکند صنایع خلاق برگزار می‌شود.

رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق از تاریخ 21 لغایت 23 آذر ماه با همکاری بازی سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می‌شود.

لیمو HR

رویداد استارتاپ ویکند صنایع خلاق از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آذر ماه با همکاری بازی سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می‌شود.

این رویداد در رابطه با صنایعی است که تکنولوژی وارد آنها شده و قالب جدیدی از آن‌ها ارائه شده است و می‌تواند در حوزه‌هایی مانند بوم‌گردی، اپلیکیشن، صنایع دستی، گردشگری، بازی‌های ویدئویی ، انیمیشن و سینما و… ورود پیدا کند. افرادی که در این زمینه ایده دارند و نیازمند سرمایه گذار هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

هدف از برگزاری این رویداد در کنار هم قرار گرفتن پتانسیل‌ها و ایده‌ها در کنار یکدیگر است تا در محیطی مناسب و در قالب کار تیمی به همکاری بپردازند. شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت دارند در یک بازه زمانی ۵۴ ساعته با کمک منتورها ایده‌های خود را ارزیابی و به مرحله اجرا برسانند. فراخوان شرکت در این استارت آپ از یکم آبان ماه منتشر شده و تا ۱۸ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

شایان ذکر است پیمان یعقوبی، مجید حصارکی، مائده دهستانی، میلاد کرامتلو، امید محمدی، فرید شاهمرادی، محمد حسین توکلی، محمد لشکربلوکی، امیرحسین ثقه الاسلامی و سامه ابتهاج به عنوان منتور و شایان شلیله و مصطفی امیری به عنوان سخنرانان در این رویداد حضور دارند.

اخبار رسمی، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، موسسه آموزش عالی گلستان، اتاقک، زرین پال، ایوند، مکتب خونه، ، دیجیاتو ، وبنا ، فرانش و چندین مجموعه‌ حامیان این رویداد کشوری خواهند بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاع بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

برگزاری استارتاپ ویکند صنایع خلاق
برگزاری استارتاپ ویکند صنایع خلاق
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *