اخبار استارتاپی

رویداد استارتاپی عناب برگزار می‌شود.

رویداد استارتاپ عناب با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی و همکاری پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.

لیمو HR

رویداد استارتاپ عناب با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی و همکاری پارک علم و فناوری استان به منظور معرفی کسب و کارهای نوین در حوزه ی محصول استراتژیک عناب در اسفند ماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

استارتاپ عناب

در دنیای کسب و کار امروز استارتاپ یکی از داغ ترین موضوعاتی است که  مورد توجه همگان قرار گرفته است. استارتاپ شیوه‌ی مدرنی برای فکر کردن در دنیای تجارت است. بزرگترین هدف هر استارتاپ هرچند بسیار کوچک باشد، نوآوری است. در مسیر اجرایی کردن ایده‌ای نوآورانه اگر چه امید، برنامه ریزی، الهام گرفتن ازدیگران و البته صرفه‌جویی در هزینه‌ها از جمله ملزومات اصلی به حساب می‌آید؛ اما تامین منابع مالی هم ازجایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ازطرفی با توجه به شرایط ویژه کشور مانند: بافت جمعیتی جوان، افزایش ضریب نفوذ رسانه‌های دیجیتال، سهولت و دسترسی بالا در استفاده از اینترنت میزان دسترسی و رغبت به فناوری‌های نوین دربین جوانان و سرانجام مشکل اشتغال با توجه به شکل‌گیری این رویداد می‌تواند راهگشا باشد و با توجه به پتانسیل بالای استان خراسان جنوبی در مورد محصول استراتژیک استان (عناب ) پرداختن به این رویداد می‌تواند بستر مناسب برای بروز توانایی ها و توسعه کسب و کار در مورد این محصول شده و این محصول استراتژیک را که سالهاست از محدوده جغرافیایی استان فراتر نرفته به محصولی کشوری و حتی جهانی تبدیل نماید.

نخستین رویداد استارتاپی عناب در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۳۹۷ در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاع بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

رویداد استارتاپی عناب
رویداد استارتاپی عناب

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *