اخبار استارتاپی

برگزاری ماراتن برنامه نویسی مالی فین وارز

ماراتن مالی شهید بهشتی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، از تاریخ 10 الی 12 بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

ماراتن مالی شهید بهشتی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد معرفی ظرفیت های بالای بازار سرمایه به دانشجویان و کارآفرینان علاقه­‌مند به این زمینه می­‌باشد.

انتظار می­‌رود ۲۵ تیم به صورت ۳ تا ۵ نفره در این رویداد ثبت نام کنند. اعضای تشکیل دهنده تیم ها شامل: برنامه نویس سمت سرور و کاربر، طراح رابط کاربری، بازاریاب و …  می‌توانند باشند. الزامی است شرکت کنندگان به صورت گروهی در این رویداد ثبت نام کنند.

برای شرکت در این رویداد نیازی به داشتن ایده نیست.

ماراتن فین وارز یک مسابقه برنامه نویسی است که پیش از این رویداد، برای تیم های شرکت کننده چالش‌هایی در زمینه‌ی مالی مطرح کرده و سپس طی این سه روز، شرکت کنندگان فرصت دارند تا نسخه‌ای از راه حل‌هایی که برای این چالش‌ها یافته اند، ارائه کنند.

جوایز ماراتن فین وارز

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰میلیون، ۵ میلیون و ۳ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت؛ علاوه بر آن تیم‌ها می‌توانند به مدت سه ماه در شتابدهنده فارابی استقرار داشته باشند که طی این سه ماه، شتابدهنده کارگاه‌های آموزشی، فضای کاری و حمایت مالی برای تیم ها فراهم می‌کند.

در این رویداد داوران و مربیانی از مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران و …حضور خواهند داشت.

این رویداد از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ در دانشگاه شهید بهشتی توسط شرکت مهتاب و با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاع بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

ماراتن برنامه نویسی مالی FIN WARS
ماراتن برنامه نویسی مالی FIN WARS
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *