اخبار استارتاپی

آغاز فعالیت فین استارز ۹۸

فین‌استارز پلاس به عنوان یکی از رویدادهای ‏تخصصی فین استارز 2019 همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لیمو HR

فین استارز ، مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مربوط به استارت آپ های فعال در حوزه تکنولوژی مالی (فین تک) ایران است. در این برنامه دائمی صاحبان ایده، نوآوران، استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، فرشتگان سرمایه گذار و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه مجالی برای شبکه سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده ها و فرصت آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می کنند.

آپ استارز

تیم‌های خلاق، استارت آپ ها و کسب و کارها می‌توانند برای حضور در برنامه «آپ‌استارز» به منظور ارتباط با شبکه وسیع سرمایه گذاران، مشاور‌های مالی، فنی، حقوقی و بازاریابی و نیز مربیان و متخصصان از طریق ثبت نام در سایت فین استارز اقدام کنند.

فرابورس ایران از فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی، استارت آپ ها، کسب و‌ کارهای نوپا و به طور کلی تمامی سرمایه پذیران و فعالان حوزه فین تک دعوت می‌کند تا در جدیدترین برنامه فین‌استارز پلاس یعنی «آپ‌استارز» به منظور جذب سرمایه و شبکه سازی نام نویسی کنند.

بر این اساس متقاضیان ثبت نام در آپ استارز با مراجعه به لینک ثبت نام در وب سایت فین استارز باید حوزه های فعالیت‌شان را اعلام و ایده‌ محوری خود را بیان کنند تا پس از بررسی رزومه و تائید آن، از خدمات جذب سرمایه و فرصت شبکه‌سازی و گسترش دایره ارتباطی فین استارز بهره‌مند شوند.

بدین ترتیب پس از بررسی مدل کسب و‌ کار ثبت‌نام‌کنندگان در «آپ‌استارز»، برای آنها جلسات خصوصی با کارآفرینان، سرمایه گذاران، صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه (VC)، نهاد‌های مالی، سامانه‌های تامین مالی جمعی و شرکت‌های سرمایه گذاری خصوصی به منظور جذب سرمایه و شبکه‌سازی برگزار خواهد شد.

فین استارز پلاس

فین‌استارز پلاس به عنوان یکی از رویدادهای ‏تخصصی فین استارز ۲۰۱۹ همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سرمایه گذاران و سرمایه پذیران در حوزه های بلاک چین، ارزهای دیجیتال، حقوقی، معاملات الگوریتمی، ATO، STO، Regtech، Insuretech، Shariatech، Payment، Accounting ، Financial literacy، Financial advisor، Robo-advisor، Cybersecurity، Auditing و Fund administration می‌توانند برای حضور در فین استارز پلاس از طریق این آدرس ثبت نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. از کلمه رمزارز برای معادل کریپتوکارنسی استفاده کنید این هم حرفه ای بودن شمارو نشون میده و هم دانشتونو
    ممنون از زحمات و محتواهای خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *