اخبار استارتاپی

برگزاری سری سوم از مسابقات “قطبنما”

سری سوم از مسابقات "قطبنما" با موضوع جذب سرمایه‌گذار توسط سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

لیمو HR

برنامه نانومچ ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به برگزاری سری سوم از مسابقه “قطبنما” کرده است. این دوره از رقابت‌ها از ۱۰ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه جاری برگزار می‌شود. ۲۰ مرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام در مسابقه قطبنما است.

قطبنما مسابقه‌ای است که برنامه نانومچ در راستای شکل‌گیری تفکر صحیح کارآفرینانه در میان فناوران و دانشجویان کشورمان برگزار می‌کند و فرصتی است تا فعالان عرصه کسب و کارهای نوپا، تجربیات و نظرات خود را در مورد چالش‌های مسیر توسعه و تجاری سازی فناوری بیان کنند.

علاقه‌مندان برای مشارکت در “قطبنما” می‌توانند پاسخ‌های خود را به ‌صورت آنلاین به وب سایت رسمی برنامه نانو مچ به این آدرس تا ۲۰ مرداد ارائه دهند.

اولین سری این مسابقه با موضوع “چگونگی انتخاب ایده با قابلیت تجاری سازی”، مهرماه ۹۶ همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه سالانه فناوری نانو برگزار شد و مخاطبان برنامه پاسخ‌های خود را در غرفه نانومچ در جشنواره نانو تحویل دادند. در این سری از مسابقه، از میان پاسخ‌های دریافتی، سه پاسخ برتر انتخاب و معرفی شدند و به برگزیدگان، یک بسته از محصولات تجاری شده فناوری نانو به همراه یک نیم‌سکه بهار آزادی به رسم یادبود و یادگاری از سمت نانومچ تقدیم شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *